Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Η ΙΛΛΥΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ

Η ΙΛΛΥΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ  
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με τον Αλβανικο ΠΙΛΟ των ΘΕΙΩΝ ΠΕΛΑΣΑΓΩΝ.
------------------------------- 
1]"Οι αρχαίοι Μακεδόνες έχουν Ιλλυρική καταγωγή και γλώσσα μη Ελληνική"
Πορίσματα Φοινικικής επιγραφής 8ου πΧ αι.
2]"Οτι Ημαθία εκαλείτο πρότερον η νύν Μακεδονία. Κατείχον δε τήν χώραν ταύτην Ηπειρωτών τινές και Ιλλυριών, το δε πλείστον Βοττιαίοι και Θράκες"
Στράβων Ζ-11
3]Ακεδό, εμφανίζεται στην αρχαία γενεαλογία των λαών από τη χερσόνησο Hem, ως απόγονος του Pelasg (Apollodorus, Bibl., ΙΙΙ.81).
4]Ο Ηρόδοτος γράφει επίσης ότι οι Πελασγοί που κατοικούσαν στην περιοχή της Πίνδου ονομάζονταν Μακεδονία (Λιβύη 56). Οι αρχαίοι πληθυσμοί της Ιλλυρίας είχαν την ίδια εθνικότητα με τους Μακεδόνες.  


ΕΡΑΣΜΙΑΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ-ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ [ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ] ΠΡΟΦΟΡΑ

ΕΡΑΣΜΙΑΚΗ ΠΡΟΦΟΡΑ-ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ [ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ] ΠΡΟΦΟΡΑ 
---------------------------------------------------------------------------------- 
Οσοι ειμαστε Αρβανιτες και ομιλουμε ακομη την μητρικη μας γλωσσα,θα εχουμε παρατηρησει οτι σε πολλες λεξεις αποτυπωνεται η διατηρηση της Αρχαιας Ελληνικης προφορας,που δυστυχως στην Νεοελληνικη [Ρωμαιϊκη] δεν εχει διασωθει.Για να αποδοθουν οι λαρυγγισμοι στην Αλβανικη γλωσσα υπαρχει το Αλφαβητο με τριαντα εξη[36] γραμματα,το μεγαλυτερο στην Ευρωπη. 
----------------------------------------------------------------------------------  
 Ο Ντεζιντέριους Έρασμους Ροτεροντάμους

ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΕΞΕΩΝ

Το γεγονός ότι πολλά προελληνικά ονόματα και τοπωνύμια, καθώς και ονόματα θεών και ηρώων της ελληνικής μυθολογίας δεν μπορούν να ετυμολογηθούν από την ελληνική, αλλά ετυμολογούνται άνετα από την αλβανική, πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις. Γιατί λοιπόν πολλά από τα προελληνικά ονόματα δεν μπορούν να ερμηνευθούν μέσω της ελληνικής, της λεγόμενης σλαβομακεδονικής, της τουρκικής, των σημιτικών γλωσσών ή οποιασδήποτε άλλης γλώσσας, παρά μόνο μέσα από την αλβανική;
Στον πρόλογο της νεώτερης έκδοσης του βιβλίου του Θωμόπουλου από τις εκδόσεις Β. Ρηγόπουλου ο αρχιμανδρίτης Ειρηναίος Δελαδήμος και άριστος γνώστης αρχαιολογικών και προϊστορικών ζητημάτων γράφει: «Ωρισμέναι περιπτώσεις ερμηνείας Πελασγικών λέξεων δια της Αλβανικής είναι ιδιαιτέρως εντυπωσιακαί. Π.χ. η Λάρισα  ακρόπολις) συσχετίζεται με το αλβανικό λjάρτε = υψηλός. Το αρχαίον όνομα Κραναοί των Αθηναίων θεωρείται απλή Ελληνική μετάφρασις του Πελασγικού Αθηναίοι, εάν το όνομα Αθήναι συσχετισθεί προς το Αλβανικόν θάνεα = η κρανέα (η κρανιά).» Αυτή η τελευταία παρατήρηση του Δελαδήμου δείχνει ξεκάθαρα ότι η Αθήνα ήταν μια πελασγική πόλη, και οι ελληνόφωνοι από τη Θράκη, όταν ήρθαν στην Ελλάδα μετονόμασαν τους Αθηναίους σε Κραναούς.                


Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ

Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ 1912-13 ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΡΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΟΥΝ:Η ΑΛΗΘΕΙΑ  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο μοναδικος λογος που δεν ελαβαν επισημα μερος στους Βαλκανικους πολεμους ειναι οτι δεν ηθελαν να συμμετεχουν με τιποτα οι Σερβοι.Για τετοια μισος μιλαμε.Το αναφερει ο Β.Ραφαηλιδης στο βιβλιο του ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ και ο Λουκας Μπελλος σε αρθρο του στο περιοδικο ΔΑΥΛΟΣ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 





Η διάλυση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας επιταχύνθηκε μετά την επανάσταση των Νεοτούρκων το 1908. Ο Τουρκικός εθνικισμός της Επιτροπής για την Ένωση και την Πρόοδο (ΕΕΠ) αύξησε την εχθρότητα των Χριστιανών,ενώ ταυτόχρονα αποξένωσε τους Αλβανούς, το λαό που παραδοσιακά επιδείκνυε νομιμότητα απέναντι στο Οθωμανικό καθεστώς. Η Αλβανική εξέγερση του 1911 προανήγγειλε ριζικές αλλαγές στην ισορροπία δυνάμεων στα Βαλκάνια. Οι Μεγάλες Δυνάμεις, ειδικά η Ιταλία και η Αυστροουγγαρία, έδειχναν μεγάλη ανησυχία για το μέλλον της Αλβανίας, ενώ τα γειτονικά Βαλκανικά κράτη έτρεφαν προσδοκίες για εδαφικά οφέλη από την ίδια περιοχή.
-------- 



Η ΦΟΙΝΙΚΙΚΗ ΕΠΙΦΡΑΦΗ ΤΟΥ 8ου π.Χ. αιων.-ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΓΡΑΦΗΣ

ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΙΛΛΥΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΦΟΙΝΙΚΙΚΗΣ ΕΠΙΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ 8ου π.Χ. αιωνος
Ο ΛΙΒΑΝΕΖΟΣ ΠΡΕΦΕΣΟΡΑΣ AXMET LEITANI ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΡΑΣΕ ΤΗΝ ΦΟΙΝΙΚΙΚΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 8ου π.Χ. αιωνος 
---------------------------------------------------------
"Οι αρχαίοι Μακεδόνες έχουν Ιλλυρική καταγωγή και γλώσσα μη Ελληνική"
Πορίσματα Φοινικικής επιγραφής 8ου πΧ αι.
-----------------------------------------------------  

Γιά πληρέστερη ενημέρωση σχετικά με την Ιλλυρική καταγωγή των αρχαίων Μακεδόνων καθώς και την γλώσσα τους, κάντε κλικ εδώ Η Ιστοσελίδα είναι στα Αγγλικά και αφορά προϊστορική Φοινικική επιγραφή που ανακαλύφθηκε πρόσφατα στην Μακεδονία. Η επιγραφή αποτελείται από 6 σειρές φοινικικών γραμμάτων διατεταγμένων σε σχήμα Π με αριστερόστροφη φορά ανάγνωσης. Στο κείμενο μαρτυρείται πως οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήσαν Ελληνες αλλά Ιλλυριοί. Επί πλέον επιβεβαιώνεται η κλασσική θέση των ιστορικών πως η πρώτη πρωτεύουσα του αρχαίου Μακεδονικού βασιλείου δεν ήταν η Βεργίνα-Κούτλες αλλά η Φρυγική Εδεσσα που μετονομάσθηκε Αιγαί από τον αρχηγέτη της δυναστείας Περδίκα. Το κείμενο της επιγραφής που είναι αριστερόστροφο σε σχήμα Π, αποτελεί μνημειακό χρονικό της εισβολής των Μακεδόνων στα Βαλκανικά Φρυγικά εδάφη τον 9ο αιώνα πΧ. Οι Φρύγες, λαός Ινδοευρωπαϊκής καταγωγής, δέχθηκαν την εισβολή των Μακεδόνων και υποχρεώθηκαν σε μετανάστευση στην ΒΔ Ανατολία όπου ίδρυσαν νεοφρυγικό βασίλειο που καταλύθηκε οριστικά το 675 πΧ από τους Κιμμέριους
---------------------------------------------------------

Η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ "MER-JAM-UN"-Μ Ε Ρ u´´ Α Μ Ο Υ Ν ΓΙΑ ΤΟΝ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ

Η ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΕΠΙΓΡΑΦΗ "MER-JAM-UN"-Μ Ε Ρ u´´ Α Μ Ο Υ Ν .= «Meryamun setepenra Αλέξανδρος» (Αλέξανδρος επώνυμο Meriamuni). 
 AlbaniaPress.com / ShqiperiaPress.com - ALEKSANDRI I MADH I MAQEDONISË - LEKA**)
Albania Press / Shqiperia Press është faqe…
ALBANIAPRESS.COM
------------------------------------------------------------
1]Εαν το ονομα Merjamun ειναι Μακεδονικο τοτε ερμηνευεται με την Αλβανικη γλωσσα και μεταφραζεται: Ειμαι πολυ καλα.
2]Εαν ειναι η Αιγυπτιακη αποδοση του ονοματος του Μεγα Αλεξανδρου τοτε μεταφραζεται: Ο ευνοουμενος του Αμωνος- υιος του ΑΜΜΩΝ [Ο Αλεξανδρος θεωρουσε τον εαυτο του γιο του θεου Αμμων.]
----------------------------------------------------- 



Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ-ΦΙΛΩΤΑ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.-ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ''ΟΝΕΙΡΟ'' ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ

1]Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ-ΦΙΛΩΤΑ ΣΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
2]Η ΑΡΧΑΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Emathia
3]Η ΘΡΥΛΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΓΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
4]ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ''ΟΝΕΙΡΟ'' ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΟΣ
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Όπως όλοι οι αρχαίοι βασιλιάδες, ο Αλέξανδρος ισχυρίστηκε ότι οι θεοί ήταν οι πρόγονοί του. Ήδη στον πέμπτο αιώνα, οι Μακεδόνες βασιλιάδες δήλωσαν ότι κατέβηκαν από το Τέμενος, βασιλιάς του Άργους. το μεγάλο εγγόνι του Χρυσού, του γιου του Ηρακλή. Η παλαιότερη πηγή για αυτό το οικογενειακό δέντρο μπορεί να βρεθεί στο βιβλίο οκτώ από τις Ιστορίες του Έλληνα ερευνητή Ηρόδοτου της Αλικαρνασσού.
Ο Ηρόδοτος στο έργο του "Οι Ιστορίες" μας δίνει αυτό το λογαριασμό για την καταγωγή του Αλεξάνδρου:
"Αυτός ο Αλέξανδρος κατέβηκε, στην έβδομη γενιά, από τον Περδίκα, ο οποίος κέρδισε την κυριαρχία των Μακεδόνων με τον ακόλουθο τρόπο. Τρεις αδελφοί, Γαουάνες, Αερόπουλος και Περδίκας, απόγονοι του Τεμένου, είχαν αποβληθεί από το Άργος και είχαν καταφύγει στην Ιλλυρία. Από εκεί πέρασαν στην κορυφή της Μακεδονίας και πήγαν στην πόλη της Λιβείας, όπου προσλήφθηκαν για να εργάζονται για το βασιλιά, έναν που τείνουν τα άλογα, ένα άλλο βόδια, και ο νεότερος, Perdicass, τα πρόβατα και τα κατσίκια. 

Στις παλιές μέρες δεν ήταν μόνο οι άνθρωποι που ήταν φτωχοί. ακόμη και τα βασιλιάδες ήταν από λεπτό τρόπο, και στη Lebaea η σύζυγος του βασιλιά μαγείρεψε το φαγητό. Τώρα συνέβη ότι κάθε φορά που ψήνεται, το ψωμί που προοριζόταν για το αγόρι Perdicass διογκώθηκε να διπλασιάσει το σωστό του μέγεθος. Δεν είπε τίποτα για λίγο, αλλά όταν συνέβαινε κάθε φορά, είπε στον σύζυγό της. Αμέσως έγινε αντιληπτό στον βασιλιά ότι ήταν από τον ουρανό ένα σημαντικό γεγονός, οπότε έστειλε τρεις υπηρέτες και τους διέταξε να εγκαταλείψουν τη χώρα. Ο νεαρός απαντώντας, δήλωσε ότι είχε δικαίωμα στην αμοιβή τους, και θα πήγαινε μόλις καταβαλλόταν. Ο ήλιος λάμπει μέσα από την τρύπα καπνού στην οροφή του σπιτιού και ο βασιλιάς, όταν άκουσε τους μισθούς που αναφέρθηκαν, εμπνεύστηκε στην καταστροφή του, φωνάζοντας: «Σας δίνω τους μισθούς που σου αξίζει - εκεί είναι;» - και έδειξε στον ήλιο. Οι δύο μεγαλύτεροι αδερφοί Gauanes και Aeropus, χτυπήθηκαν χαζός. αλλά το αγόρι, που είχε ένα μαχαίρι στο χέρι του, γδαρμένο μια γραμμή με το σημείο γύρω από το μπάλωμα του ηλιακού φωτός στο πάτωμα, και είπε: «Βασιλιάς, δεχόμαστε αυτό που μας προσφέρετε». Τότε τρεις φορές συγκέντρωσε το ηλιακό φως στις πτυχές του χιτώνα του, και άφησε την πόλη μαζί με τους αδελφούς του.      

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΣΚΕΝΤΕΡΜΠΕΗΣ

1]OI AΛΒΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ
2]Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ
3]Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ «Grae-ci>> ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
4]Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΚΕΝΤΕΡΜΠΕΗ
5]Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ''ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ''
------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε ένα φυλλάδιο που γράφτηκε το 1416 από τον βυζαντινό σατιρίτη Μαζαρή, «Η παραμονή του Μαζάρη στον Άδη», υπάρχει μια φανταστική επιστολή της 21ης ​​Σεπτεμβρίου 1415 και απευθύνθηκε από την Πελοπόννησο σε έναν Holobolos του Κάτω Κόσμου, ο οποίος περιγράφει την κατάσταση που υφίσταται τότε χερσόνησος:  

«στην Πελοπόννησο ... ζωντανή φύρδην-μίγδην πολλές χώρες, από τις οποίες δεν είναι εύκολο ούτε πολύ απαραίτητο για να εντοπίζουν τα όρια, αλλά κάθε αυτί μπορεί εύκολα να διακρίνει από τις γλώσσες τους, και εδώ είναι το πιο αξιοσημείωτο από αυτά: Λακεδαιμονίων, Οι Ιταλοί, οι Πελοποννήσιοι, οι Σλάβοι, οι Ιλλυρικοί, οι Αιγύπτιοι και οι Εβραίοι (και μεταξύ αυτών δεν είναι μερικές μισές κασέτες) και στα επτά έθνη. »Ο
John Fine, ειδικός στα μεσαιωνικά Βαλκάνια, περιγράφει το αλβανικό κίνημα στο Morea (Πελοπόννησος)
"Μια ορισμένη αναστάτωση προκλήθηκε από την περαιτέρω μετανάστευση και τον διακανονισμό των Αλβανών, αλλά αυτό είχε και οφέλη. Οι Αλβανοί εγκαταστάθηκαν σε έρημες και ορεινές περιοχές, προστέθηκαν στον αριθμό των αγροτών και βοσκών και συνέβαλαν στην αύξηση της γεωργικής παραγωγής και των φορολογικών εσόδων. Οι Αλβανοί προσέφεραν επιπλέον και εξαιρετικούς στρατιώτες. Ωστόσο, οι Αλβανοί αποτελούσαν επίσης πηγή διαταραχής και κακοποίησης. Διότι, παρόλο που ο οικισμός τους κατά καιρούς έλαβε χώρα σε κενές εκτάσεις, σε άλλες είχε ως αποτέλεσμα την εκδίωξη ήδη εγκατεστημένων γεωργών. Και δεδομένου ότι πολλοί Αλβανοί ήταν βοσκοί και συνέχισαν να είναι έτσι, μέρος της γεωργικής γης Morean (Πελοποννησιακή), εξήλθε από την παραγωγή φυτών για να γίνει βοσκότοπος. Τον Μάρτιο του 1415 ο αυτοκράτορας Μανουήλ έφτασε στο Μορέ, επενδύοντας τον γιο του Θεόδωρο, ο οποίος ήταν τώρα ηλικίας,