Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

ΝΙΚΟΣ ΣΤΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ

ΝΙΚΟΣ ΣΤΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο υπογραφων Νικος Στυλος,οπου εγεννηθει και μεγαλωσε στην Τσαμοχορια της Πρεβεζης ,το 1973 και επειτα,νυν κατοικος Γερμανιας,μετα απο πολυχρονη εργασια,σε μια προσπαθεια να αποδειξει οτι 
οι Αρβανιτες,δηλαδή οι ομιλητες της Αλβανικης διάλεκτος στην Ελλάδα ειναι οι αμνημόνευτων κατοικοι της χωρας αυτης και οχι μεταναστες ολιγων αιωνων όπως θα ηθελε βραχίονα της επίσημης Ελλενικης πλευρας,
ασχοληθηκα με τις αναγνώσιμες προ-χριστιανικες επιγραφες του λεγομενου Eλληνικου χωρου.Ως καλος γνωστης της Ελληνικης γλωσσης,συμπεραινω πως ολες οι μορφες του γραπτου και προφορικου λογου,δηλαδη
 η Δημοτικη,(Ελληνικά λαϊκά)
 η Kαθαρευουσα,(πρώην Ελληνική επίσημη) 
η Eκκλησιαστικη
 και η Aρχαια Ελληνικη,
 απο πολλες Aρβανιτικες λεξεις που περιεχουν σε εργα αρχαιων Ελληνων συγγραφεων,οι οποιες θεωρουνται ως ξενες και με τη μετάφρασή τους,που συστηματικά αποφευγεται να ειπωθει απο ποια γλωσσα προερχονται,
δεν ειναι μονο η διαβεβαίωση οτι οι Αρβανιτες ειναι αρχαιος λαος, αλλα εχω πεισθει οτι αυτα που λενε οι υπαλληλοι του πανεπιστημιου Αθηνων ειναι προσαρμοσμενα στην Ελληνικη εθνικη προπαγανδα....
Δεν ξερω εαν ειναι πολυ,διοτι δεν ειμαι Αλβανος πολιτης για να απαιτησω την ιδρυση τμηματος Αρβανιτολογίας στο Πανεπιστημιο Τιρανων,αλλα χωρις φοβο ως αρβανιτης και Τσαμης του εξωτερικου μπορω να σας παροτρυνω να συμπεριλαβεται στην διπλωματικη και διδακτορικη λειτουργια του πανεπιστημιου σας θεματα των συγγραφεων που εχουν ασχοληθει στο παρελθον με την Aρβανιτικη διαλεκτο... 
 

ΑΠΑΝΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απάντηση στους αρχαιολάτρες



ΔιαβάσματαΈνα από τα θέματα με τα οποία έχουν ασχοληθεί τα τελευταία χρόνια οι "αρχαιολάτρες", όσοι δηλ. χαρακτηρίζονται από υπέρμετρη και κακώς εννοούμενη αγάπη για την ελληνική αρχαιότητα, είναι η λεγόμενη ινδοευρωπαϊκή υπόθεση για τη συγγένεια διαφόρων γλωσσών ανά τον κόσμο. Σύμφωνα με την υπόθεση αυτήν, διάφορες ευρωπαϊκές και ασιατικές γλώσσες συνδέονται γενετικά μεταξύ τους προερχόμενες από μια κοινή πρωτογλώσσα, την αποκαλούμενη ινδοευρωπαϊκή, όπως δείχνει η ετυμολογική συνάφεια πολλών τύπων που ανήκουν στις γλώσσες αυτές. Ειδικότερα, ανάμεσα σε μερικές γλώσσες της Ευρώπης και της Ασίας έχουν παρατηρηθεί πολλές ομοιότητες ως προς τη δομή και το λεξιλόγιό τους.


Για παράδειγμα, το αρχαιοελληνικό "δίδωμι" σχετίζεται με το αρχαίο ινδικό dadami: τα κοινά στοιχεία που εμφανίζουν οι δύο αυτοί ρηματικοί τύποι είναι η ρίζα, ο ενεστωτικός διπλασιασμός και η κατάληξή τους. Ομοίως, το "πατήρ" της αρχαίας Ελληνικής συνδέεται με το pater της Λατινικής, το pitar της αρχαίας Ινδικής, το αρχ. γερμανικό fater κ.ά. Ακόμη, το αρχ. "δύο" έχει κοινή ρίζα με το λατ. duo, το γαλλ. deux, το ρωσ. dva κ.ά. Τέλος, το αρχ. "άλλος" αντιστοιχεί στο λατ. al-ius κ.ά. Κατά τον μεγάλο γλωσσολόγο Γεώργιο Χατζιδάκι (Ακαδημεικά αναγνώσματα εις την ελληνικήν και λατινικήν γραμματικήν, τόμ. Α΄, Αθήνα 1924, σελ. 4), τέτοια στοιχεία δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο δανεισμού από τη μια γλώσσα στην άλλη, όπως θα μπορούσε να υποθέσει κανείς. Άρα, η ετυμολογική σχέση ανάμεσα στους συγκεκριμένους τύπους αποδεικνύει τη γενετική συγγένεια των γλωσσών όπου ανήκουν και την προέλευσή τους από μια κοινή πρωτογλώσσα, την ινδοευρωπαϊκή στην προκειμένη περίπτωση. Όπως επισημαίνει ο Jean Haudry (Οι Ινδοευρωπαίοι, μτφρ. Αριστέας Παρίση, Αθήνα: Καρδαμίτσας 1995, σελ. 9), η υπόθεση για την ύπαρξη μιας ινδοευρωπαϊκής μητέρας-γλώσσας "είναι η μόνη που παίρνει υπόψη της πολυάριθμες, πολύπλοκες και ακριβείς ομοφωνίες που εντοπίζονται μέσα στη γραμματική και το λεξιλόγιο των περισσότερων γλωσσών της Ευρώπης και πολλών γλωσσών της Ασίας".
 - Οι "αρχαιολάτρες", ωστόσο, υποτιμούν τη σημασία των κοινών αυτών στοιχείων και απορρίπτουν εν γένει την ινδοευρωπαϊκή θεωρία, επειδή δεν μπορούν να δεχθούν για ευνόητους ιδεολογικούς λόγους ότι άλλες γλώσσες, όπως λ.χ. η Αλβανική ή η αρχαία Ινδική, συνδέονται γενετικά με την Ελληνική. Το "αντεπιχείρημα" που προβάλλουν είναι ότι οι Έλληνες αποτελούν αυτόχθονα λαό που δεν έχει αναμειχθεί με άλλους από φυλετική ή γλωσσική άποψη.