Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ

 Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ=
Μιλάμε  για την καταγωγή, όχι για την εθνική συνείδηση.  


ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ=«Τοσοῦτον δ’ ἀπολέλοιπεν ἡ πόλις ἡμῶν περί τό φρονεῖν καὶ λέγειν τοὺς ἄλλους ἀνθρώπους, ὥσθ’ οἱ ταύτης μαθηταὶ τῶν ἄλλων διδάσκαλοι γεγόνασιν, καὶ τὸ τῶν Ἑλλήνων ὄνομα πεποίηκεν μηκέτι τοῦ γένους, ἀλλὰ τῆς διανοίας δοκεῖν εἶναι, καὶ μᾶλλον Ἕλληνας καλεῖσθαι τοὺς τῆς παιδεύσεως τῆς ἡμετέρας ἤ τοὺς τῆς κοινῆς φύσεως μετέχοντας».                
 O Ισοκράτης ακριβώς το αντίθετο λέει: Καταντήσαμε και φτάσαμε στο σημείο να θεωρούνται Έλληνες αυτοί που συμμετείχαν στην Ελληνική παιδεία.Αυτο ειπωθηκε για τους  Αρχαιους Ελληνες   για να μορφωνοντε και οχι για τους μη Ελληνες.
----------------------------------------------------------------------------




Περί εθνικής συνείδησης[επεξεργασία κώδικα | Προσθήκη θέματος]
Η έννοια Εθνική συνείδηση είναι αρκετά αόριστη. Οι έννοιες κοινή γλώσσα, θρησκεία δεν μπορούν να θεωρηθούν χαρακτηριστικά αυτής. Δηλαδή οι Καραμανλήδες, που όντες απομονωμένοι στην Μ. Ασία έπαψαν να μιλούν ελληνικά και επικοινωνούσαν στα Τούρκικα, επ' ουδενί θα μπορουσαν να θεωρηθούν Τούρκοι.  

ΤΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ;

ΤΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΝΙΑΤΕΣ; [Απόπειρα αναστατώσεως της Μάνης κατά τον 17ον αιώνα
Ο Νόμος τού Αίματος-ΜΠΕΣΑ---ιΙ.Βρεττος]  

------------------------------------------------------------------------------
ΑΛΒΑΝΟΜΑΝΙΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΛΑΒΟΜΑΝΙΑΤΕΣ
------------------------------------------------------------------------------- 



Βυζαντινή Περίοδος
Για την ιστορική διαδρομή της περιοχής κατά τους βυζαντινούς χρόνους, οι πληροφορίες είναι λιγοστές, πράγμα που δεν επιτρέπει το σχηματισμό σαφούς εικόνας. Γνωρίζουμε ότι κατά την περίοδο της εγκατάστασης των Σλάβων στην Πελοπόννησο (6ος αι. και εξής) δύο σλαβικές φυλές- οι Μηλιγγοί και οι Εζερίτες- επέλεξαν ως τόπο κατοικίας τους τις δυσπρόσιτες περιοχές του Ταϋγέτου και του Πάρνωνα και ότι πολλές φορές εστασίαζαν, δημιουργώντας πολλά προβλήματα στους Έλληνες της περιοχής. Αναφέρονται τρεις τουλάχιστον εκστρατείες Βυζαντινών στρατευμάτων με στόχο την καταστολή αυτών των στάσεων. Και ενώ από την εγκατάσταση των Εζεριτών στον Ταϋγετο δεν απέμεινε κανένα ίχνος, την παρουσία των Μηλιγγών μαρτυρούν ορισμένα τοπωνύμια, όπως ο "Ζυγός του Μελιγγού", ο "Δρόγγος του Μηλιγγού", τα "Μελιγγίτικα καλύβια", πράγμα που δεν σημαίνει, υποχρεωτικά, κάποιου είδους επικράτηση των Μηλιγγών στο χώρο εγκατάστασής τους. Αντίθετα, η αφομοίωσή τους πρέπει να συντελέστηκε πολύ γρήγορα: επί αυτοκράτορος Βασιλείου Α΄ του Μακεδόνος (867- 866) ασπάζονται και αυτοί τον χριστιανισμό, όπως και οι Έλληνες του Πάρνωνα και του Ταϋγέτου, και έκτοτε δεν απασχολούν ως ξεχωριστή εθνική οντότητα την Ιστορία.              

Η ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ
------------------------------------------------------------------------
Η ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Η Αθήνα, η πρωτεύουσα του νέου βασιλείου, βρισκόταν γεωγραφικά, στο κέντρο μιας αλβανόφωνης ανθρωποθάλασσας, καθώς ήταν περικυκλωμένη από δεκάδες αρβανιτοχώρια. 

Κάποιος που θα αποφάσιζε να ταξιδέψει, τα πρώτα χρόνια της δημιουργίας του ελληνικού κράτους, από τη Μαλεσίνα και το Μαρτίνο της Λοκρίδας, μέχρι το Καστρί (Ερμιόνη) και το Κρανίδι της Πελοποννήσου, μία απόσταση που με το μοναδικό μεταφορικό μέσο της εποχής, τα υποζύγια, θα χρειαζόταν 75 ώρες συνεχούς πορείας [Gell 1827, σ. VII] & [Μολοσσός 1878], ή με τις αναγκαίες στάσεις, μία ολόκληρη βδομάδα [Λιθοξόου 1983, σ. 57 – 58], ήταν ενδεχόμενο εκτός της Θήβας και των Μεγάρων, να μη συναντούσε άνθρωπο από τα χωριά που θα περνούσε, που να μπορούσε να κουβεντιάσει μαζί του ελληνικά. 

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ [ Μπυθγκούρας-Τσεργκίνης-Μπότσικας]

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ  ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ [

Μπυθγκούρας-Τσεργκίνης-Μπότσικας] 

------------------------------------------------------------------------------- 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ= Oπλαρχηγός της Ελληνικής Επαναστάσεως το 1821 και πρώτος αρχιστράτηγος του ελληνικού απελευθερωτικού Στρατού, ντυμένος πάντα με ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΚΑΠΟΤΑ, με μακρυά μαλλιά και ξυρισμένο το εμπρός της κεφαλής για να προφυλάσσεται από μάχη σώμα-με-σώμα  



Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ 
--------------------------------------------------------------------------
  
 Ο Γεώργιος Καραϊσκάκης γεννήθηκε το 1780 στο Μαυρομάτι Καρδίτσας και ήταν καρπός της σχέσης του αρματολού Δημήτρη Καραΐσκου και της μοναχής Ζωής Ντιμισκή, αδελφής του κλέφτη Κώστα Ντιμισκή [Απο την Σκουληκαρια Αρτας] και εξαδέλφης του οπλαρχηγού Γώγου Μπακόλα. Μεγάλωσε με τους θετούς γονείς του, μία οικογένεια Σαρακατσάνων, αφού η μητέρα του τον εγκατέλειψε μη αντέχοντας τον διασυρμό μιας παράνομης σχέσης και πέθανε όταν ήταν οκτώ ετών. Από τη μητέρα του, ο «γιος της καλογριάς» κληρονόμησε τον ανυπότακτο χαρακτήρα του και την παροιμιώδη βωμολοχία του.- Στα 15 του ο Γεώργιος Καραϊσκάκης εγκαταλείπει τους θετούς του γονείς και σχηματίζει κλέφτικη ομάδα από συνομηλίκους του.             


--------------------------------------------------
Πάρτε ρε γραικομάνοι εθνοκοινωνισταί καί πατριώτες της κακιάς ώρας έναν «μεσογειακό τύπο».
Πάρτε τον ρε εθνικιστές τού κώλου καί ελληναράδες της φάπας,περίγελοι της Ευρώπης.
Πάρτε τον ρε απολοιφάδια,πάρτε τον,αλλά σίγουρα δεν θα τον χαίρεστε με τίποτα.Δεν είναι βλέπετε από το Βερολίνο ούτε από τις αυστριακές άλπεις πού τις ξέρετε τρομάρα σας σαν την παλάμη σας.
Αυτόν τον «τηγανοκέφαλο» τον χαιρόμαστε εμείς,πού εσείς δεν έχετε ΚΑΜΜΙΑ σχέση.
Τον χαιρόμαστε καί τον καμαρώνουμε τον καπετάνιο,με την ουσία του καί με την καταγωγή του την ΑΛΒΑΝΙΚΗ.

Ο Καραισκακης,η μητερα του οποιου ηταν απο την Σκουληκαρια Αρτας, γεννηθηκε στο Μαυροματι Καρδιτσας οπου ηταν καλογρια που την ξελογιασε ο καπεταν ΙΣΚΟΣ.Εμεινε απο μικρος ορφανος και τον μεγαλωσε μια οικογενεια Σαρακατσανων,για αυτο τον λογο τον εχουν μερικοι για Σαρακατσανο.Οι γονεις και οι δυο[2] ειχαν Αρβανιτικη καταγωγη.[ΖΩΗ ΔΙΜΙΤΣΚΗ-ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΙΣΚΟΣ]