Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΑΡΒΑΝΙΤΟΑΛΒΑΝΙΚΗ ΦΥΛΗ!!!

ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ ΑΡΒΑΝΙΤΟΑΛΒΑΝΙΚΗ ΦΥΛΗ!!!
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΟΑΛΒΑΝΩΝ!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Πρέπει να διδασκόμαστε τα Αλβανικά, όχι ως ξένη γλώσσα, αλλά ως μητρική μας γλώσσα μαζί με τα αρχαία Ελληνικά, αφού αυτές είναι οι αυθεντικές γλώσσες της φυλής μας!!! Πού θα πείτε τους τουρκόσπορους Μικρασιάτες ότι είναι Έλληνες, και θα αρνηθείτε την ελληνικότητα των Ελληνοπελασγών Σκιπετάρων.
-------------------------------------------------------------------------------------
Φυσικα, οπως γνωριζουμε, αρχαιοι Ελληνες δεν υπηρξαν ποτε. Αυτο που καλουμε αρχαιους Ελληνες ηταν εξελληνισμενοι Πελασγοι, δηλαδη Αλβανοι! Τα αρχαιοελληνικα φυλα εξαφανιστηκαν και απορροφηθηκαν απο τη λαοθαλασσα των Πελασγων!!! Οι νοτιοι Πελασγοι (αρχαιοι Ελληνες) ομως επεπρωτο να αλλαξουν τον ρου της παγκοσμιου ιστοριας και να μεινουν εσαει κτημα της παγκοσμιου ανθρωποτητας.
ΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ
Το Πάριο Χρονικό και οι Ηρόδοτος (Α, 2 και Α 57- 58), Εκαταίος Μιλήσιος (Στράβων 7, 321), Θουκυδίδης (Α, 3 -9), Πλάτων (Μενεξενος), Παυσανίας (Βοιωτικά 5, 1 – 10), Διόδωρος (βίβλος Μ, Απόσπασμα 3), Απολλόδωρος (Ιστορική βιβλιοθήκη) κ.α. αναφέρουν ότι αρχικά στην Ελλάδα δεν υπήρχαν μόνιμοι κάτοικοι ούτε και Έλληνες και βάρβαροι παρά πάρα μόνο διάφορα βάρβαρα φύλλα με πολυπληθέστερο τους Πελασγούς, τα οποία ζούσαν μεταναστευτικά για εξεύρεση πηγών διατροφής, επειδή δεν έχει ακόμη επινοηθεί η γεωργία και ο στρατός. 

Αναφέρουν επίσης ότι τελευταία μετακίνηση φύλου στην Ελλάδα ήταν των Δωριέων που έγινε 80 χρόνια μετά τα Τρωικά και από τα ως άνω φύλλα αυτόχθονες θεωρούνταν οι Πελασγοί (απόγονοι των οποίων ήσαν οι Δωριείς, οι Αχαιοί, οι Ίωνες και οι Αιολείς = οι πρώτοι Έλληνες) και επήλυδες (μετανάστες) ήσαν οι Δαναοί (είχαν έρθει στο Άργος της Πελοποννήσου από την Αίγυπτο, όμως καταγωγή είχαν από την Κασπία θάλασσα), οι Καδμείοι ή Θηβαίοι (είχαν έρθει και έκτισαν τη Θήβα της Βοιωτίας από τη Θήβα της Αιγύπτου και καταγωγή είχαν από την Κασπία Θαλασα), οι Πέλοπες (καταγωγή από Φρυγία Μ. Ασίας) κ.α.
Στη συνέχεια αποκόπηκαν πρώτα οι Δωριείς  οι μετέπειτα Σπαρτιάτες και Μακεδόνες) από τους βάρβαρους Πελασγούς και αποτέλεσαν ξέχωρο έθνος, το Ελληνικό και μετά προσχώρησαν σ΄ αυτό όλοι οι Πελασγοί (δηλαδή και οι Ίωνες ή Αθηναίοι, οι Αιολείς ή Θεσσαλοί κ.α.), καθώς και πολλοί άλλοι βάρβαροι: οι Καδμείοι ή Θηβαίοι, οι Δαναοί, οι Πέλοπες κ.α., πρβ:
«Το Ελληνικό έθνος αφότου φάνηκε, την ίδια πάντα γλώσσα μιλά - αυτό είναι η πεποίθησή μου, αφότου όμως ξέκοψε από το Πελασγικό, αδύνατο τότε και στην αρχή και μικρό, αυξήθηκε ύστερα και πλήθαινε σε έθνη, καθώς προσχώρησαν σ’ αυτό κυρίως οι Πελασγοί, αλλά και πάρα πολλά άλλα βαρβαρικά φύλα. …» (Ηρόδοτος Α, 57- 58)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο L.S. Stavrianos, καθηγητής ιστορίας πανεπιστημίου Northwestern, στην ελληνική έκδοση της Μεγάλης Ελληνικής Εγκυκλοπαίδειας, τ.2, σελ. 120-122, γράφει: «Οι Αλβανοί είναι απόγονοι των αρχαίων Ιλλυριών. Οι Αλβανοί συγκαταλέγονται μεταξύ των αρχαιότερων λαών της Ευρώπης. Η αλβανική γλώσσα ανήκει εις τον θρακοϊλλυριακόν κλάδον της ινδογερμανικής γλωσσικής ομοφυλίας. Βάσις της σημερινής αλβανικής είναι η πανάρχαια Ιλλυρική. Ο Δημήτριος Καμάρδα ησχολήθη με την αλβανικήν γλώσσαν και κατέλιπε περισπούδαστας μελέτας, εξ ων σημαντικώτεραι είναι το Δοκίμιον συγκριτικής γραμματολογίας επί της αλβανικής γλώσσης και το Παράρτημα, καταδεικνύουσαι την στενήν συγγένειαν της αλβανικής προς την ελληνικήν».
-------------------------------------------------------------------------------------
Και μια και μιλάμε περί Αλβανών και Πελασγών, ας δούμε τι πίστευε ο Καρολίδης γι' αυτό το θέμα, όπως τα γράφει στην εισαγωγή του Παπαρρηγόπουλου:
''Πελασγικοί λαοί εξετείνοντο από της Ιταλίας μέχρι του Καυκάσου. Διαιρούνται εις δύο μεγάλας ομάδας: εις τους Ιταλοπελασγούς και εις τους Ελληνοπελασγούς. Γλωσσοογικώς δ' εξεταζομένη η Αλβανική εν τοις γνησίοις εγχωρίοις στοιχείοις αυτής κατατάσσεται εις την Ελληνοπελασγικήν, αποτελούσα προομήριον τι , ως αποφαίνεται ο επιφανής Αλβανοϊταλός γλωσσολλόγος Καμάρδας, Ελληνικόν γλωσσικόν ιδίωμα''.
------------------------------------------------------------------------------------
Στον Καρολίδη ανατέθηκε να γράψει την εισαγωγή σε μια παλιά επανέκδοση του βιβλίου του Παπαρρηγόπουλου. Σε αυτή την εισαγωγή γράφει ο Καρολίδης τα εξής για τον Θωμόπουλο: ''Μάλιστα ο συγγράψας μεγάλην, αξιόλογον και αξιανάγνωστον πολυμαθή πραγματείαν περί Πελασγών ονομαστότατος ιατροφιλόσοφος Ιάκωβος Θωμόπουλος επιγραφομένην Πελασγικά. Το έργον είναι καρπός εργασίας πολλής και μελέτης ευσυνειδήτου υπό της ιεράς φλογός της προς την επιστήμην αγάπης και αφοσιώσεως εμπνευσμένης, πολλά διδάσκον και πολλά διαφωτίζον. Η προς την επιστήμην αγάπη ανέδειξε τον έξοχον ιατρόν και έξοχον αρχαιοδίφην''.
------------------------------------------------------------------------------------
Η Ελλάς θα έπρεπε από την πρώτη δεκαετία της εμφάνισης της ως κράτους να γίνει κέντρο των Βαλκανικών σπουδών. Πρωτίστως όφειλε να γίνει κέντρο των Αλβανικών σπουδών. Οι Αλβανοί δεν θα γίνονταν έρμαια ξένων πνευματικών επιρροών και πολιτικών προπαγανδών. Υπήρχε τότε στην Ελλάδα το κατάλληλο έμψυχο δυναμικό, οι άνθρωποι δηλαδή που γνώριζαν άπταιστα την αλβανική και είχαν την αναγκαία πνευματική υποδομή για να θεμελιώσουν και να κτίσουν ένα σοβαρό επιστημονικό έργο. Έτσι κάποιες μεμονωμένες εργασίες, όπως του Παναγιώτη Κουπιτώρη και του Θωμόπουλου έμειναν αναξιοποίητες και χωρίς συνέχεια".
------------------------------------------------------------------------------
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ-ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΜΠΟΛΑΡΗΣ- VLADIMIR[Bλα ι μιρε στα Αρβανιτικα=ο καλος αδερφος] GEORGIEV
Η δήθεν δακική προέλευση των Αλβανών
http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.gr/…/blog-post…
----------------------------------------------------------------------------------------
Όσον αφορά στις κοινές λέξεις μεταξύ Ρουμανικής και Αλβανικής αυτά έχουν εξηγηθεί. Το αντίθετο συνέβη από αυτά που υποστηρίζουν οι Georgiev και Ευαγγελίδης. Μετά τους Δακικούς πολέμους και την υποταγή της Δακίας, ο αυτοκράτορας της Ρώμης Τραϊανός εποίκισε τη χώρα με πολλούς Ρωμαίους και κυρίως Ιλλυριούς, και έτσι οι Δάκες εκλατινίστηκαν, ενώ δέχτηκαν και πολλά ιλλυρικά-αλβανικά στοιχεία.
Η ΔΗΘΕΝ ΔΑΚΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ
http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.gr/…/blog-post…
Και ενώ υπάρχουν όλα αυτά και πολλά άλλα αποδεικτικά στοιχεία για τη αυτοχθονία των Αλβανών και της γλώσσας τους και τη σχέση της με την ελληνική, ο Ευαγγελίδης αμφισβητεί με ψευδοπεπιστημονικά επιχειρήματα ότι οι Αλβανοί δεν είναι απόγονοι των Ιλλυριών, αλλά ότι ήρθαν πολύ μεταγενέστερα από τη Δακία. Ως υποστήριξη των απόψεών του παρουσιάζει έναν blogger, έναν άσχετο με την επιστήμη της γλωσσολογίας, της ιστορίας, της αρχαιολογίας και της εθνολογίας, ονόματι Μιλτιάδη Μπόλαρη. Το τι ξεφτίλισμα έφαγε ο Μπόλαρης από μένα δεν λέγεται σε μια διένεξή μας σε άρθρο του που σημοσιεύθηκε στο blogτου Ακρίτα, αφού επέμενε ότι ο Georgiev, που υποστήριξε τη δακική προέλευση των Αλβανών, δεν υποστήριζε την «θρακοιλλυριακή θεωρία», και ότι δεν είχε εκφρασθεί ποτέ τέτοια θεωρία, επειδή η Ιλλυρική είναι γλώσσα centum και η Θρακική γλώσσα satem. Τελικά του παρέθεσα απόσπασμα από το βιβλίο του Μπαμπινιώτη, ο οποίος ανέλυε και κατέκρινε την θρακοϊλλυριακή θεωρία του Georgiev. Αυτόν τον ψευδοεπιστημονα Μιλτιάδη Μπόλαρη επικαλείται ο Ευαγγελίδης και παραθέτει ένα τεράστιο απόσπασμα από το άρθρο του Μπόλαρη στο βιβλίο του. Κατά τον Ευαγγελίδη ο μέγας Ιάκωβος Θωμόπουλος, μια επιστημονική διάνοια, ήταν αρλουμπολόγος και τσαρλατάνος, ενώ ο άγνωστος blogger Μιλτιάδης Μπόλαρης είναι έγκριτος ερευνητής!!! Απίστευτος ο Ευαγγελίδης!!! Έχει το ακαταλόγιστο λόγω της προχωρημένης ηλικίας του.
Ποιους επιστήμονες χρησιμοποιεί ο Ευαγγελίδης και ο Μπόλαρης ως αποδειξη της διακικής τους θεωρίας; Κρατηθείτε να ξεραθείτε στα γέλια. Στο κείμενο του Μπόλαρη που παραθέτει ο Ευαγγελίδης διαβάζουμε: «Αυτά (και πολλά άλλα) στοιχεία στρέφουν μελετητές σαν τον Βούλγαρο Βλαντιμίρ Γκεοργκίεφ και Ρουμάνους γλωσσολόγους στο να μιλούν για αρχική κοιτίδα των Αλβανών τις δυτικές υπώρειες της οροσειράς των Καρπαθίων όπου αρχικά, πριν τον ερχομό των Ρωμαίων μιλιόταν η Δακο-Μοισική». Τι να πει κανένας για τον προπαγανδιστή Ευαγγελίδη και τον καραάσχετο Μπόλαρη; Χρησιμοποιούν ως πηγές για τη δακική καταγωγή των Αλβανών Ρουμάνους γλωσσολόγους!!! Μα τι θα πουν οι Ρουμάνοι; Ότι οι Αλβανοί είναι Δακορουμάνοι, ότι οι Βλάχοι είναι Δακορουμάνοι κ.ο.κ., αφού στόχος τους είναι να βγάλουν τα πάντα δακορουμανικά. Αν όμως κάποιος πει ότι οι Βλάχοι της Ελλάδας έχουν δακορουμανική προέλευση, τότε ο Ευαγγελίδης θα ωρύεται και θα μιλά για ρουμανική προπαγάνδα!!! Νομίζω ότι ο Ευαγγελίδης κοροϊδεύει το αναγνωστικό του κοινό ή έχει το ακαταλόγιστο λόγω ηλικίας!!!
Ο Vladimir Georgiev που επικαλείται ο Ευαγγελίδης και ο Μπόλαρης ήταν ένας αναξιόπιστος γλωσσολόγος που κάθε χρόνο άλλαζε θεωρίες αφού μετά την κάθε δημοσίευσή των θεωριών του, δεχόταν την γενική κατακραυγή των συναδέλφων του. Όταν ο Κώστας Πλεύρης σε επιστολές του στον καθηγητή γλωσσολογίας Γεώργιο Μπαμπινιώτη υποστήριζε την ελληνικότητα του αλφαβήτου, με επιχείρημα ότι ο Georgiev είχε υποστηρίξει ότι η φοινικική γραφή προήλθε από τις κρητικές γραφές, ο Μπαμπινιώτης τον έκραξε, λέγοντας ότι ο άσχετος δικηγόρος Πλεύρης μας φέρνει ως απόδειξη των θεωριών του τον Βούλγαρο γλωσσολόγο Βλάντιμιρ Γκεοργκίεφ, υποστηρικτή της θρακοϊλλυρικής θεωρίας, ο οποίος υποστήριξε την κρητική καταγωγή της φοινικικής γραφής προς το συμφέρον του, αφού στόχος του είναι να πει ότι οι Μυκηναίοι μιλούσαν θρακοϊλλυριακά, οι Βούλγαροι είναι απόγονοι των Θρακών, και οι Έλληνες έμαθαν τον Όμηρο από μετάφραση (ο Όμηρος ήταν Θρακοϊλλυριός)!!! Συνεχίζοντας την σκέψη του Μπαμπινιώτη, λέω ότι παρόμοιος είναι ο στόχος του Γκεοργκίεφ με την υποστήριξη της δακικής προέλευσης των Αλβανών. Οι Αλβανοί δεν έχουν σχέση με τους Ιλλυριούς, οι αρχαιότεροι κάτοικοι της Βαλκανικής, αρχαιότεροι και από τους Έλληνες, ήταν οι Θρακοϊλλυριοί, με μόνος απόγονούς τους σήμερα τους Βουλγάρους!!!
Αλλά ας δούμε το γράφει ο Γεώργιος Μπαμπινιώτης στο βιβλίο του Συνοπτική Ιστορία της Ελληνικής γλώσσας», στο κεφάλαιο Θρακο-ιλλυρική/Ινδοευρωπαϊκή θεωρία:
«Κατά την θεωρία του Georgiev (Vor giechische Sprach wissenschaft, Προελληνική Γλωσσολογία, 1941-45) το δεύτερο στρώμα, οι μεσευρωπαίοι Προέλληνες, δεν ήταν απλώς Πρωτο-ινδοευρωπαίοι, αλλά γνήσιο Ινδοευρωπαίοι και μάλιστα Θρακοϊλλυριοί».
Να επισημάνω εδώ ότι ο Μπαμπινιώτης εξετάζει τις θεωρίες σχετικά με το τι ήταν οι προέλληνες και οι Πελασγοί, και αφού παραθέτει την επίσημη άποψη της γλωσσολογίας ότι οι προέλληνες και οι Πελασγοί δεν ήταν Ινδοευρωπαίοι (ο άσχετος Ευαγγελίδης νομίζει ότι η επίσημη άποψη για τους προέλληνες και Πελασγούς είναι αυτή του Σακελλαρίου, ότι ήταν πρωτοϊνδοευρωπαιοι, άποψη μη αποδεκτή βέβαια), παρουσιάζει τις διάφορες η συμβατικές απόψεις, όπως ότι οι προέλληνες ήταν πρωτοϊνδοευρωπαιοι ή ότι ήταν Θρακοϊλλυριοί.
Αλλά ας δώσω τον λόγο στον Γεώργιο Μπαμπινιώτη:
«Έμμεσο συμπέρασμα του ισχυρισμού αυτού (του Gerorgiev) είναι ότι οι Βούλγαροι, οι οποίοι εγκατεστάθηκαν στον γεωγραφικό χώρο της θρακοϊλλυρικής εθνότητας, αποτελούν τους άμεσους συνεχιστές της Ινδοευρωπαϊκής φυλής των Προελλήνων ή Πελασγών, οι δε Έλληνες εμφανίζονται στον χώρο αυτό και στο ιστορικό προσκήνιο πολύ αργότερα. Οι Θρακοϊλλυριοί είναι, κατά τον Georgiev, οι παλαιότατοι κάτοικοι του Βαλκανικού χώρου, οι δημιουργοί του παλαιότατου πολιτισμού, του προελληνικού, ακόμη δε και αυτού του Κρητομυκηναϊκού. Οι Έλληνες εμφανίζονται μόλις περί τα τέλη της 2ης χιλιετηρίδας, είναι δε οι γνωστοί Δωριείς! Οι Ίωνες και οι Αχαιοί ήταν Θρακοϊλλυριοί, ο Όμηρος και τα λοιπά δημιουργήματα οφείλονται στους Θρακοϊλλυριούς, οι δε Έλληνες τα γνώρισαν από μεταφράσεις! Πρόκειται προφανλως για ακραία, αθεμελίωτη και αναπόδεικτη επιστημονική θέση που τα κενά και οι αντιφάσεις της έτυχαν δριμείας κριτικής. Επιστήμονες του κύρους των Kretshmer, Lejeune, Pisani, Devoto, Specht, Meriggi, Krahe, Chantraine, Schachermeyr, Ventris, Chadwick καταπολέμησαν την άποψη του Georgiev».
Και όμως ο άσχετος με την επιστήμη της γλωσσολογίας ιχθυολόγος Ευαγγελίδης επικαλείται αυτόν το αναξιόπιστο Βούλγαρο γλωσσολόγο, για να επικυρώσει τη θεωρία του!!! Σημειωτέον, ότι προς το τέλος της ζωής του ο Georgiev, αφού όλες του οι θεωρίες απεδείχθησαν εσφαλμένες, προσπάθησε να προκαλέσει το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας, υποστηρίζοντας την διαμετρικά αντίθετη άποψη με την παλιότερή του σχετικά με τις γραμμικές γραφές. Δηλαδή, ενώ παλιά υποστήριζε ότι οι Γραμμική γραφή Β δεν ήταν ελληνική, το 1957 υποστήριξε ότι εκτός της Γραμμικής Β και η Γραμμική Α είναι ελληνική. Την άποψή του αυτή διατύπωσε στο βιβλίο του La position du dialecte Cretois des inscriptionsen Lineaire A(Η τάση της κρητικής διαλέκτου των πινακίδων της Γραμμικής Α), που εκδόθηκε στη Σόφια της Βουλγαρίας το 1957. Γιατί λοιπόν ο Ευαγγελίδης δεν υιοθετεί και αυτήν την αντισυμβατική θέση του Georgiev, ότι η Γραμμική Α ήταν ελληνική, και εμμένει στο ότι η Γραμμική Α δεν είναι ελληνική;
Georgiev: Ένας τσαρλατάνος γλωσσολόγος με καθηγητική έδρα τον οποίο χρησιμοποιεί ο Ευαγγελίδης ως απόδειξη της δακικής καταγωγής των Αλβανών!!! Η οριστική κατάρριψη της δακικής θεωρίας
Ας εποστρέψουμε όμως στον Georgiev. Γράφει ο Μπαμπινιώτης: «Από μεθοδολογικής πλευράς η απόδεικξ των ισχυρισμών του Georgiev ως ορθών απαιτεί να δειχθούν ότι οι διάφορες προελληνικές λέξεις μπορούν να ερμηνευθούν από την Ινδοευρωπαϊκή. Αυτό επιχείρησε πράγματι ο Georgiev, αλλά οι νόμοι τους οποίους επινόησε και το πλήθος των adhoc ερμηνειών τις οποίες προέβαλε για να δείξει την ινδοευωπαϊκότητα των προελληνικών λέξεων απομακρύνονταν τόσο πολύ από τα διδάγματα της Ινδοευρωπαϊκής γλωσσολογίας, ώστε αποδοκιμλασθηκαν από τους ειδικούς Ινδοευρωπαϊστές γλωσσολόγους. Επιστημονικά δεν αποδεικνύεται η αυθαίρετη εξίσωση του Georgiev: Προέλληνες = Θρακοϊλλυριοί. Η θεωρία του Πανιλλυρισμού στην οποία εντάσσεται και η θεωρία του Georgiev έχει προ πολλού εγκαταλειφθεί. Η ανάγνωση της Γραμμικής Β διέψευσε τις θέσεις του Georgiev, ότι δηλαδή ο Ελληνισμός αρχίζει με τους Δωριείς από το 1100».
Από όλα αυτά φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο Georgiev είναι ένας ψευδοπιστήμονας. Αυτόν τον ψευδοεπιστήμονα επικαλείται ο Ευαγγελίδης, για να υποστηρίξει τη δακική προέλευση των Αλβανών. Ας δούμε το γράφει ο Ευαγγελίδης:
«Υπάρχουν αρκετά δεδομένα πλέον και προσκομίζονται ολοένα και περισσότερα, που μας υποδεικνύουν μια θρακική ή δακική προέλευση των Αλβανών…Στις απόψεις του σημαντικού Βούλγαρου γλωσσολόγου Βλαδίμηρου Γκεοργκίεφ, ο οποίος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Αλβανική διαμορφώθηκε μεταξύ του 4ου και 6ου αι. μ.Χ. στην περιοχή όπου είχε αρχίσει να δημιουργείται και η πρωτο-Ρουμανική. Ο Γκεοργκίεφ υποστηρίζει ότι οι Αλβανοί κατάγονται από έναν Δακικό πληθυσμό της Μοισίας…Κατά τον Βούλγαρο γλωσσολόγο τα δάνεια της Αλβανικής από τη Λατινική διαθέτουν φωνολογία μιας Ανατολικής Βαλκανικής Λατινικής δηλ. της πρωτο-Ρουμανικής γλώσσας και όχι Δυτικής Βαλκανικής γλώσσας, όπως η Δαλματική…Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η Ρουμανική γλώσσα περιέχει αρκετές εκατοντάδες λέξεις συγγενικές μόνον με αντίστοιχες λέξεις της Αλβανικής, οδήγησαν τον Γκεοργκίεφ στο συμπέρασμα ότι η Αλβανική γλώσσα διαμορφώθηκε μεταξύ 4ου και 6ου αι. μ.Χ. σε περιοχή εντός ή κοντά στη σημερινή Ρουμανία, η οποία αποτελούσε Δακικό έδαφος. Θεωρεί λοιπόν την μεν Ρουμανική ως μια πλήρως εκλατινισμένη Δακική γλώσσα, ενώ αντίθετα την Αλβανική ως μερικώς εκλατινισμένη Δακική γλώσσα. Επιπλέον τονίζει ότι η Αλβανική και η Ρουμανική μοιράζονται κοινές γραμματικές αρχές (το άρθρο επιτάσσεται και δεν προτάσσεται όπως π.χ. στην ελληνική), καθώς και κοινά φωνητικά χαρακτηριστικά, όπως φθόγγοι και ο ρωτακισμός των συμφώνων ν και λ (π.χ Λατιν. Fenestra – παράθυρο, felicitas – ευτυχία – Ρουμαν. Fereastra, fericire και στις αλβανικές διαλέκτους Γκεκ. Zan-i, Τοσκ. Zer-i, η φωνή). Τέλος, πέρα από τα γλωσσολογικά επιχειρήματα επισημαίνει τόσο την απουσία στην Αλβανική λέξεων που σχετίζονται με τη θάλασσα, όσο και την ανεξήγητη σπανιότητα λέξεων δανείων από την αρχαία ελληνική γλώσσα, καθώς και το γεγονός ότι τα γνωστά Ιλλυρικά τοπωνύμια δεν ακολουθούν τους φωνητικούς κανόνες της Αλβανικής. Αποκλείεται επομένως οποαδήποτε σύνδεση Ιλλυρικής-Αλβανικής».
Είναι να εξοργίζεται κανείς με τις επιστημονικοφανείς αρλουμπολογίες του ο Georgiev, τις οποίες μεταφέρει ο Ευαγγελίδης, μη δυνάμενος προφανώς ένεκα ασχετοσύνης να κατανοήσει το ανυπόστατο των θεωριών του Georgiev. Με παρόμοιους φωνητικούς και γλωσσολογικούς νόμους υποστήριζε παλιά με βεβαιότητα ότι οι Μυκηναίοι αποκλείται να μιλούσαν ελληνικά, αλλά μετά την αποκρυπτογράφηση της Γραμμικής Β κατάπιε τη γλώσσα του. Όσο ισχύ είχαν οι γλωσσολογικές θεωρίες του ότι τάχα οι Μυκηναίοι δεν ήταν Έλληνες και η γλώσσα τους μη ελληνική, άλλη τόση βατύτητα έχουν και οι απόψεις τους ότι τάχα οι Αλβανοί δεν είναι Ιλλυριοί, αλλά Δάκες και η γλώσσα τους μερικώς εκλατινισμένη δακική γλώσσα!!! Τι να πρωτοπίασω από τις αρλουμπολογίες του Georgiev και του Ευαγγελίδη; Υποστηρίζουν ότι η Αλβανική και η Ρουμανική έχουν κοινή ρίζα λόγω του ότι και στις δυο γλώσσες παρουσιάζεται ρωτακισμός των συμφώνων ρ και λ. Αυτό ήταν μάλιστα και ένα από τα επιχειρήματα ορισμένων ότι η αλβανική δεν σχετίζεται με την ελληνική, διότι η αλβανική εναλάσσει το ν και ρ, όπως κάνεπ-ι και κέρπ-ι (=κάνναβη), ενώ στην ελληνική δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο. Πες τε σε όσους σας λένε αυτό, να μελετήσουν προσεκτικότερα αρχαία ελληνική επιγραφολογία. Το φαινόμενο αυτό υπήρχε, αν και σε μικρότερο βαθμό, και στην αρχαία ελληνική. Για παράδειγμα, Μυντίλος αντί Μυρτίλος (επιγραφή Θεσσαλ.). αγωνία = αγοραία (Ησύχιος), γέργενα και γέργερα = πλήθος, κίδνη και κίδρη = πεφρυγένη κρίθη, κυδνός και κυδρός = ένδοξος, κναστήριον και κραστήριον = στήριγμα, σίνος και σίρος = ημίονος. Επίσης στον Ησύχιο απαντούν οι τύποι γνύπωνες = στυγνοί, κατηφείς και γρυπνόν = στυγνόν, κατηφή.
Όσον αφορά στο επιχείρημα του Georgiev και Ευαγγελίδη, ότι η αλβανική είναι δακική και όχι ιλλυρική λόγω της σπανιότητας λέξεων δανείων από την αρχαία ελληνική γλώσσα και λόγω απουσίας στην Αλβανική λέξεων που σχετίζονται με τη θάλασσα (οι Ιλλυριοί ήταν ναυτικοί, πώς απουσιάζουν ναυτικές ορολογίες στην Αλβανική;), αυτά εξηγούνται εύκολα, αν κάποιος έχει κοινή λογική σκέψη και δεν διακατέχεται από αντιαλβανική εμμονή. Πρώτον, ποιος τους είπε ότι τα αρχαία ελληνικά δάνεια είναι λίγα στην αλβανική; Αντιθέτως, είναι τόσα πολλά, που έκαναν πολλούς Έλληνες διανοούμενους να θεωρήσουν την αλβανική γλώσσα ως μια ελληνική διάλεκτο. Στην πιθανή ένσταση του Ευαγγελίδη, ότι αυτές οι εργασίες ήταν μια προπαγάνδα του Ελληνικού κράτους στις αρχές του 20ου αιώνα για τον εξελληνισμό των Αλβανών, έχω να του απαντήσω ότι παρόμοιες απόψεις υποστηρίζονταν και πολύ παλιότερα. Για παράδειγμα, ο διαπρεπής κληρικός και λόγιος του 19ου αι. Κωνσταντίνος Οικονόμος έγραψε το 1828 ένα τρίτομο βιβλίο με τίτλο ‘’Δοκίμιον περί της πλησιεστάτης συγγενείας της Σλαβονο-Ρωσσικής γλώσσης προς την Ελληνικήν’’, το οποίο αφιερώνει προς τον αυτοκράτορα της Ρωσίας Νικόλαο Παυλίδη. Γράφει ο Οικονόμος τις απόψεις της εποχής του: «Και αυτή δε η σημερινή Αλβανική, παραφυάς τις ούσα της αρχαίας Ιλλυρικής, φαίνεται τις ημιελληνική, περιέχουσα πλέον ή το εν τρίτον Ελληνικά και μάλιστα Αιολικά ονόματα, και άλλο τρίτον, Σλαβονικά και Λατινικά και Κελτικά, και τρίτον τελευταίον, άγνωστά τινα, ίσως αρχαία Ιλλυρικά και Θρακικά, ως παρετήρησε πιθανώτατα ο σοφός Μαλτέβρουνος». Άρα αυτές δεν ήταν απόψεις προπαγάνδας ελληνικού κράτους για προσεταιρισμό των Αλβανών, αφού εκείνη την περίοδο δεν υπήρχε τέτοιος στόχος. Αλλά ακόμα και αν δεχθούμε ότι έχουν δίκιο ο Georgiev και ο Ευαγγελίδης, ότι δεν υπάρχουν πολλά αρχαία ελληνικά γλωσσικά δάνεια στην αλβανική, αυτό θα μπορούσε να εξηγηθεί άνετα, σε συσχετισμό με την απουσία πολλών λέξεων για τη θάλασσα και τη ναυσιπλοΐα στην Αλβανική. Οι Ιλλυριοί δεν ήταν όλοι ναυτικοί. Η Αλβανία είναι γεμάτη βουνά και όπως και σήμερα θα κατοικούσαν πολλοί ορεσίβιοι. Είναι φυσικό αυτοί οι ορεσίβιοι Ιλλυριοί να μην είχαν και τότε πολλές ναυτικές ορολογίες στο λεξιλόγιό τους ούτε και πολλές αρχαίες ελληνικές λέξεις ως δάνεια από την ελληνική. Αντίθετα οι παραθαλάσσιοι Ιλλυριοί ερχόμενο σε επαφή με τον ελληνικό και λατινικό πολιτισμό είτε εξελληνίσθηκαν πλήρως είτε εκλατινίστηκαν. Η σημερινή λοιπόν Αλβανική είναι η επιβίωση της γλώσσας των ορεσίβιων και όχι των παραθαλάσσιων Ιλλυριών, οι οποίοι αφομοιώθηκαν από τον ελληνικό και λατινικό πολιτισμό.
----------------------------------------------------------------------------------
Ο ακαδημαϊκος Κωνσταντίνος Άμαντος, ο οποίος υπεραμύνεται της Ιλλυρικής καταγωγής των Αλβανών στην εγκυκλοπαίδια Δρανδάκη-Πυρσου: «Είναι ευνόητον ότι οι περισσότεροι των ερευνητών αποκλίνουν υπέρ της γνώμης ότι οι σημερινοί Αλβανοί, όσον και αν ανεμίχθησαν μετ’ άλλων λαών, πρέπει να κατάγωνται κατά μέγα μέρος τουλάχιστον, εκ των αρχαίων κατοίκων της χώρας, των Ιλλυριών. Τουλάχιστον εις το εσωτερικόν, εις την ορεινήν Αλβανίαν, δεν δυνάμεθα να δεχθώμεν ότι οι αρχαίοι Ιλλυριοί έφυγαν και ότι άλλοι λαοί αντικατέστησαν αυτούς. Τα παμπάλαια πατριαρχικά έθιμα, όλος ο βίος των ορεινών Αλβανών συνηγορεί υπέρ της γνώμης ότι είναι απόγονοι των αρχαίων Ιλλυριών. Διαφέρει το ζήτημα ως προς τους κατοίκους των παραλίων, των πεδιάδων και της Ηπείρου. Εκεί ήτο πολύς ελληνικός πληθυσμός. Δεν υπάρχει λοιπόν αμφιβολία ότι εις τους σημερινούς Αλβανούς υπάρχει άφθονον ελληνικόν αίμα (νότια και παράλια), σερβικόν και εν μέρει ιταλικόν, αλλ’ ότι τον κύριον πυρήνα αποτελεί το ιλλυρικόν στοιχείον, το διασωθέν εις την ορεινήν Αλβανίαν και εκείθεν διαδοθέν και εις τα παράλια. Ανθρωπολογικαί παρατηρήσεις δεικνύουν ότι οι βόρειοι Αλβανοί, οι Γκέγκηδες, προς βορράν του ποταμού Γενούσου (Σκούμπη) είναι υψηλοί, υπερβραχυκέφαλοι, με σκοτεινόν χρώμα τριχών και οφθαλμών, ενώ οι νότιοι Αλβανοί, οι Τόσκηδες με την υποδιαίρεσιν των Λιάπηδων, είναι πολύ βραχύτεροι το ανάστημα, ολιγώτερον βραχυκέφαλοι, με ανοικτόν χρώμα τριχών και οφθαλμών. Παραλείπουμε άλλας ανθρωπολογικάς υποδιαιρέσεις και αρκούμεθα εις τας μνημονευθείσας δύο κυριωτέρας. Αύται δεικνύουν ότι οι Γκέγκηδες ανήκουν εις την Διναρικήν ομάδα λαών με το υψηλόν ανάστημα, η οποία περιλαμβάνει κατοίκους από των Ανατολικών Άλπεων μέχρι της Ελληνικής Πίνδου, εκτείνεται δηλ. επί της ιδιοτρόπου γεωλογίας των Διναρικών Άλπεων και των προεκτάσεων αυτών. Τα μηνομονευθέντα ανωτέρω ανθρωπολογικά γνωρίσματα των Γκέγκηδων εχαρακτήρισεν ο Γάλλος ανθρωπολόγος Pittardως ιλλυρικά, ταύτα δε διακρίνουσιν κατά μέγα μέρος και τους Μαυρωβουνιώτας και τους Ερζεγοβινίους, ολιγότερον δε τους Βοσνίους και τους Δαλμάτας και τους Κροάτας, οι οποίοι ανεμίχθησαν με περισσότερους Σλάβους. Ότι και οι Τόσκηδες δεν έχουν ακραιφνή τα ιλλυρικά ανθρωπολογικά στοιχεία οφείλεται επίσης εις την ανάπτυξιν αυτών. Κατά ταύτα οι Γκέγκηδες πρέπει να θεωρηθούν ως οι γνησιώτεροι απόγονοι των Ιλλυριών. Εξ άλλου η προσθήκη του άρθρου εις το τέλος της λέξεως, η οποία παρατηρείται και εις την ρουμανικήν και εις την βουλγαρικήν θεωρείται θρακικής αρχής και ενισχύει την γνώμην των γλωσσολόγων Airt και Weigand, οι οποίοι πιστεύουν ότι Θρακών και όχι Ιλλυριών απόγονοι είναι οι σημερινοί Αλβανοί. Εις ενίσχυσιν της γνώμης του αναφέρει ο Weigand ακόμη και την παρατήρησιν ότι η αλβανική δεν έχει λέξεις δια την αλιείαν, ούτε τους όρους κόλπος, λιμήν κ.λπ., ενώ οι αρχαίοι Ιλλυριοί ήσαν περίφημοι ναυτικοί. Παρά τας αντιρρήσεις αυτάς δεν πιστεύω ότι είναι δυνατόν να αρνηθώμεν την ιλλυρικήν αρχήν των Αλβανών. Ίσως μόνον προσετέθησαν εις αυτούς και Θράκες, ο ευκινητότερος λαός της χερσονήσου του Αίμου». ...Ανθρωπολογικαί παρατηρήσεις δεικνύουν ότι οι βόρειοι Αλβανοί, οι Γκέγκηδες, προς βορράν του ποταμού Γενούσου (Σκούμπη) είναι υψηλοί, υπερβραχυκέφαλοι, με σκοτεινόν χρώμα τριχών και οφθαλμών, ενώ οι νότιοι Αλβανοί, οι Τόσκηδες με την υποδιαίρεσιν των Λιάπηδων, είναι πολύ βραχύτεροι το ανάστημα, ολιγώτερον βραχυκέφαλοι, με ανοικτόν χρώμα τριχών και οφθαλμών.
Εγώ αυτό που παρατηρώ εδώ είναι ότι οι ανθρωπολογικές παρατηρήσεις του Άμαντου είναι εντελώς αντίστροφες από αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα. Οι Γκέγκηδες είναι οι πιο ανοιχτόχρωμοι, ξανθοί κ.τ.λ και οι Τόσκηδες οι πιο μελαχρινοί.
--------------------------------------------------------------------------------
Στη γλωσσολογια και στην αρχαιολογια; Ελαχιστα πραγματα εχουν αλλαξει απο τις αρχες του 20ου αιωνα. Αποδειξη τουτου ειναι το τριτομο βιβλιο του πατερα της Ελληνικης γλωσσολογιας Γεωργιου Χατζιδακι, που μεχρι και σημερα το συμβουλευονται οι φοιτητες της γλωσσολογιας, παρα το οτο γραφτηκε το 1900 περιπου. Αν προσθεταμε στο ιδιο βιβλιο ενα παραρτημα για τη μυκηναικη γραφη, κανεις δεν θα καταλαβαινε οτι το βιβλιο αυτο ειναι παλιο!!! Για τετοια εξελιξη η γλωσσολογια μιλαμε!!! Απλως στη γλωσσολογια αυτο τον αιωνα υπηρξε μια αναπτυξη της θεωρητικής γλωσσολογιας μετα τις ερευνες του Τσομσκυ, καθώς και μια νεα σχολη, οι νοστρακτιστες, που προσπαθούν να βρουν κοινα σημεια σε ολες τις γλωσσες του κοσμου, για να ανασυνθεσουν την κοινη πρωτογλωσσα των Homo Sapiens πριν επεκταθουν και σχηματισθούν οι διαφορες γλωσσικες οικογενειες.
Μου αρεσει που οι αντιαλβανοι με κατακρινετε που χρησιμοποιω παλια βιβλια για την ελληνικοτητα των Αλβανων, ενω οι ιδιοι θα χρησιμοποιησουν απαρχαιωμενη βιβλιογραφια, οπως τον Κουμα ή τον Κεραμοπουλο για να υποστηρίξουν την ελληνικοτητα των Βλαχων!!!
Όσον αφορα στο οτι τα απαρχαθωμενα αυτα ελληνικα βιβλια ειχαν σκοπιμοτητα να παρουσιαζουν τους Αλβανους ως Ελληνες, σκοπιμοτητα στην ιστορια υπηρχε και θα υπαρχει παντοτε. Οταν σχηματιστηκε το αλβανικο κρατος, οι Ελληνες ιστορικοι αλλαξαν γραμμη και υποστηριζαν τη θεωρια του αναδελφου ελληνικου εθνους. Το ιδιο εγινε και με τους Αλβανους. Ενω πριν την ιδρυση του αλβανικου κρατους, η πελασγικη θεωρια ηταν της μοδας, με την ιδρυση του αλβανικου κρατους, αυτα ξεχαστηκαν και οι Αλβανοι ιστορικοι εστιαστηκαν στους Ιλλυριους. Κανεις δεν μιλουσε για Πελασγους!!! Μονο τα τελευταια χρονια τοσο οι Ελληνες οσο και οι Αλβανοι ανεσυραν τους Πελασγους απο τη ληθη!!!
--------------------------------------------------------------------------------
ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ 12-8-2017 ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ [Kοtsios Kotskas sto F.B. 

-------------------------------------------------------------------------------------]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν στην ανάδειξη των στόχων του ιστολογίου . Υβριστικά και προσβλητικά θα διαγράφονται