Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΟΣΣΟΒΑΡΩΝ

Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΟΣΣΟΒΑΡΩΝ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η ετυμολογια της λεξεως Δαρδανος σημαινει την ομορφη,ωραια φυλη εξου και μια γυναικα  

 ομορφη,πληθωρικη την λεμε ΝΤΑΡΝΤΑΝΑ.Την λεξη ΑΠΙΔΙΟΝ στα Αρχαια Ελληνικα και ΑΠΙΔΙ στα Νεα Ελληνικα την λεμε γιατι το ΑΠΙΔΙ μοιαζει στο σχημα του με τα γυναικεια οπισθια και το 'αιδειον' απο κατω που στα
Αρβανιτικα κα Αλβανικα λεγεται 'ΠΗΔΙ',και ετσι προεκυψε η λεξη ΑΠΙΔΙ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΡΔΑΝΙΑ[ΚΟΣΣΟΒΟ] ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ 'ΑΠΙΔΙΑ',ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΦΟΥΣ,ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
--------------------------------------------------------------------------

ΧΑΡΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΣΣΟΒΟ
https://www.google.gr/search

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Οι Δάρδανοι ειναι λαός που στον Όμηρο ταυτίζονται με τους Τρώες, ενώ ο Στράβων (Ζ΄ V. 6, 7 και 12) τους αναφέρει ως Ιλλυριούς.

Το ονομα τους το πηραν απο το πρωτο τους ηγετη το Δάρδανο που στην μυθολογία ήταν γιος του Δία ( για τους Πελασγους "πατέρας των θεών και των ανθρώπων")
Ο ιστορικος John Wilkes στο βιβλιο του "The Illyrians", “Blackwell” – Oxford, 1996 υποστηριζει οτι ένα τμήμα Δαρδάνων( συγγενικού λαού με τους Τρώες),μετανάστευσε από την Μ. Ασία μετα την πτωση της Τροιας και εγκαταστάθηκε εκει που ειναι σημερα το Κοσοβο και το βορειο τμημα της Μακεδονιας ( βλ. σελ. 144-145).
Ο ιστορικος John Wilkes υποστηρίζει ότι η ονομασία τους προέρχεται από την ιλλυρική λέξη Dardha που σημαίνει αχλάδι και διατηρήθηκε και στην σημερινή Αλβανική γλώσσα (Dardhë),(βλ. The Illyrians, 1996 – ό.π. σελ. 85 και 244.
------------------------------------------------------------
H πλειοψηφία του πληθυσμού στο Κόσοβο ήταν πάντα οι Αλβανοί, αλλά και γι’ αυτό οι ελληναράδες βρήκαν την απάντηση: «Δεν είναι Αλβανοί, αλλά Τούρκοι που τους έβαλαν οι Τούρκοι, για να αλλοιώσουν το ορθόδοξο στοιχείο της περιοχής»!!! Τι να πει και τι να απαντήσει κανείς στο παραλήρημα και την αμάθεια. Οι Αλβανοί του Κοσόβου ήταν Χριστιανοί που εκμουσουλμανίστηκαν, και απόδειξη τούτου είναι ότι οι πρώτες εκκλησίες της περιοχής δεν ήταν σερβικές, αλλά αλβανικές, αφού τα γράμματα στις τοιχογραφίες είναι με ελληνικό και όχι κυριλλικό αλφάβητο, και φυσικά οι Σλάβοι ποτέ δεν χρησιμοποίησαν ελληνικό αλφάβητο. Οι μόνοι που χρησιμοποιούσαν το ελληνικό αλφάβητο πλην των Ελλήνων ήταν οι Αλβανοί, αφού πολλά γραπτά τους κείμενα πριν την υιοθέτηση του επίσημου λατινογενούς αλφαβήτου τους ήταν γραμμένα με το ελληνικό αλφάβητο. Απόδειξη της αλβανικότητας των πρώτων εκκλησιών στο Κόσοβο είναι ότι στις τοιχογραφίες οι άγιοι ζωγραφίζονταν με το χαρακτηριστικό αλβανικό καπελάκι. Τι άλλο θέλουν οι ημιμαθείς νεοέλληνες, για να αποδεχθούν την ιστορική πραγματικότητα;  
Δαρδανίας στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία , ως μέρος της επαρχίας Μοισίας Superior .

Τα πράγματα αυτά ήταν γνωστά στους Έλληνες πολιτικούς και ιστορικούς του 19ου αιώνα, αφού, όπως μας πληροφορεί ο V. Berardστο έργο του «Μακεδονία και Ελληνισμός» (σελ. 274) καλούσαν τους Σέρβους να μην κάνουν ούτε σκέψη δικαιωμάτων επί του Κοσσυφοπεδίου, επειδή η περιοχή αυτή «κατοικείται από Αλβανούς, αδελφούς και ομοπάτριους από τον Πελασγό, τον κοινό προπάτορα, συμμάχους αν όχι συμπατριώτες μας». Εκείνη την εποχή η Ελλάδα έφτανε ώς τη Λαμία. Αυτοί λοιπόν οι Έλληνες ήταν που απελευθέρωσαν μια Μακεδονία, οι δε σύγχρονοι Έλληνες της κοπάνας και του φραπέ θα μας πουν ότι το Κόσοβο είναι σερβικό και ότι οι Αλβανοί είναι Τούρκοι από τον Καύκασο!!!
Όμως ο Έλληνας διανούμενος Φ. Βιρβιλής το 1899 στο περιοδικό της πατριωτικής εταιρείας Ελληνισμός του Νεοκλή Καζάζη που αγωνιζόταν για την ελληνικότητα της Μακεδονίας και εναντίον του βουλγαρικού επεκτατισμού σε άρθρο του με τίτλο «Αλβανοί και Έλληνες» έγραφε: «Αίμα Αλβανικόν μυριάκις ανανεωθέν ρέει εις τας φλέβας πλείστων Ελλήνων από των Κεραυνίων μέχρι του Μαλέα. Και όταν γίνεται λόγος περί Αλβανίας και Αλβανών, πώς να μη αισθανθώμεν ότι περί ημών ομιλούσιν, ότι περί ημών τεκταίνονται καπηλίαι και σκευωρίαι και πολιτικαί κερδοσκοπίαι; Υπάρχουν μάλιστα μεταξύ ημών πολλοί εν αυτή τη καρδιά της Ελλάδος, οι οποίοι έχομεν το Αλβανικόν αίμα τόσο γνήσιον, τόσο καθαρόν, όσον και οι ουδέποτε καταλιπόντες τας παρά τον Δρίνον Ιλλυρικάς φωλέας των αδελφοί ημών. Το Αλβανικόν ζήτημα λοιπόν δεν είναι δι’ ημάς ξένον, αλά συνέχεται με αυτήν την ιδίαν ημών ύπαρξιν.
Ο ιμάμης από το Κόσοβο, ο Ιρφάν Σαλίχου, απολήθηκε και καλώς απολήθηκε. Γιατί είπε ΑΝΟΗΣΙΕΣ. Είναι γνωστό ότι οι Σέρβοι ήρθαν εδώ τον 6ο-7ο αιώνα μ.Χ. ενώ οι Ιλλυριοί βρισκόντουσαν εδώ από την αρχαιότητα. Οι Αλβανοί και οι Έλληνες είναι αυτόχθονες στα Βαλκάνια, σε αντίθεση με τους Σλάβους. Βέβαια, και οι Σλάβοι δεν είναι γνήσιοι Σλάβοι αλλά οι περισσότεροι είναι εκσλαβισμένοι ντόπιοι (Ιλλυριοί, Έλληνες, Μυσοί, κ.α.) και λίγοι είναι οι αυθεντικοί Σλάβοι (που ανήκουν στον βαλτικό ανθρωπολογικό τύπο) αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Υ,Γ.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
. Ενώ όμως ο Αχιλλεύς Λαζάρου αρνείται την ιλλυρική καταγωγή των Αλβανών, τι τους θεωρεί; Τόσο σε 
 τηλεοπτικές εκπομπές όσο και στα βιβλία του θεωρεί τους Αλβανούς ως Δαρδάνους και την πρωταρχική κοιτίδα τους τη Δαρδανία, δηλαδή το Κόσοβο!!! Γράφει στο βιβλίο του «Ελληνισμός και λαοί νοτιοανατολικής Ευρώπης» (εκδ. 2010, 4ος τόμος, σελ. 620): «Οι Skok, Tagliavini ορίζουν ως αρχική κοιτίδα των Αλβανών τη Δαρδανία. Οι Δάρδανοι λοιπόν και μετέπειτα – κατά Skok – Σκυπιτάροι                
Βασίλειο της Δαρδανίας από τρίτους με πρώτους αι. Π.Χ.. Cr. τα σημερινά σύνορα του Κοσσυφοπεδίου.
                        
προσεγγίζοντας βαθμιαία τα βόρεια παραμεθόρια της Βορείου Ηπείρου, όπου κείνται και τα Άρβανα, προσκτώνται νέο εθνικό όνομα, Αρβανίτης, Αρβανός-Αλβανός, αλλά ταυτόχρονα εμβολιάζουν τους αυτόχθονες με το γλωσσικό όργανό τους, τους εκδαρδανίζουν». Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή που συμμερίζεται και ο Λαζάρου, η γλώσσα των Δαρδάνων ήταν η Αλβανική. Οι Δάρδανοι-Αλβανοί κατέβηκαν πολύ μεταγενέστερα στη σημερινή περιοχή που κατοικούν σήμερα και εξαλβάνισαν γλωσσικά τους Βορειοηπειρώτες Έλληνες, και έτσι δημιουργήθηκαν αυτό που αποκαλούμε Αρβανίτες. Όταν ήρθαν εδώ οι Δάρδανοι πήραν το όνομα Αρβανοί-Αλβανοί από τους εδώ Έλληνες της περιοχής. Από πού όμως προήλθε το εθνικό τους όνομα Σκιπτάρ; Κατά τους Skok και Λαζάρου οι Δάρδανοι φεύγοντας από την αρχική τους κοιτίδα, τη Δαρδανία, εγκατεστάθησαν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στην πόλη Σκόπια (τη γνωστή νυν πρωτεύουσα των Σκοπίων) και από την πόλη αυτή πήραν το όνομά τους. Παρέφθειραν το θέμα Σκοπ- σε Σκιπ, και πρόσθεσαν την χαρακτηριστική κατάληξη της αλβανικής ταρ, και έτσι σχγματίστηκε το εθνικό τους όνομα Σκιπτάρ. Ερχόμενοι στη σημερινή περιοχή της Αλβανίας δανείστηκαν το όνομα Αρβανοί-Αλβανοί, αλλά ποτέ τους δεν χρησιμοποιούν αυτό το όνομα μεταξύ τους, αλλά μόνο το Σκιπτάρ». Και έτσι να είναι, όπως υποστηρίζει ο Λαζάρου (που δεν είναι), και πάλι οι Αλβανοί αποδεικνύονται πανάρχαιος λαός στα Βαλκάνια. Άλλωστε το «Δαρδανία» προέρχεται από το αλβανικό: «Dardhë» (αχλάδι). Εδώ βέβαια, ορισμένοι ‘Ελληνες εθνικιστές προσπαθούν για τους δικούς τους ευνόητους λόγους να χαρακτηρίσουν τους Αλβανούς ως ελληνικής καταγωγής (που τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος των Αλβανών δεν ισχύει όπως δείξαμε) επειδή Αρκάδες φέρονται να επίκοισαν τη Δαρδανία (σήμερα «Κόσοβο») που κάποιοι χαρίζουν απλόχερα στους Σέρβους (οι οποίοι σημειωτέων ήρθαν στην περιοχή το 700 μ.Χ.) και επειδή σύμφωνα με την εγκυκλοπαίδεια ‘Ήλιος’ ο Δάρδανος και ο Ιασίων ήσαν υιοί της θυγατρός του βασιλέως της Αρκαδίας Ηλέκτρας και του Διός. Η άποψη του Λαζάρου ότι οι Αλβανοί έλαβαν το εθνικό τους όνομα Σκιπτάρ από την πόλη Σκόπια δεν ευσταθεί για τους εξής λόγους. Οι Δάρδανοι δεν κατοικούσαν μόνο στη σημερινή περιοχή του Κοσόβου αλλά και σε ένα κομμάτι των σημερινών Σκοπίων, επομένως δεν έφυγαν από τις αρχικές εστίες τους, για να μετακινηθούν και να εγκατασταθούν στα Σκόπια και από εκεί να πάρουν το σημερινό εθνικό τους όνομα Σκιπτάρ, αφού κατοικούσαν ανέκαθεν εκεί. Αυτό αποτελεί πανηγυρική επιβεβαίωση ότι η γλώσσα των Δαρδάνων ήταν η Αλβανική και επομένως οι Δάρδανοι ήταν πρόγονοι των Κοσοβάρων και πολλών κατοίκων του κρατιδίου των Σκοπίων. Δεν ισχύουν οι ελληνοχριστιανικές γελοιότητες ότι το Κόσοβο είναι Σερβικό, επειδή οι Σέρβοι είναι ορθόδοξοι και αδέρφια μας και ότι η σερβικότητα της περιοχής αποδεικνύεται από την ύπαρξη σερβικών εκκλησιών!!! Μα με το ίδιο επιχείρημα, θα μππορούσαμε να πούμε ότι η Μακεδονία (η Αιγαιακή εννοώ) είναι Βουλγαρική, επειδή στη Μακεδονία υπήρχαν ένα σωρό Βουλγαρικές εκκλησίες (ενώ φυσικά η Μακεδονία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Σλαβική/Βουλγαρική). Έχει λάθος βέβαια ο Λαζάρου, όταν για προπαγανδιστικούς λόγους θεωρεί ότι πρόγονοι των Αλβανών ήταν μόνο οι Δάρδανοι και αρχική τους 

 
  
κοιτίδα το Κόσοβο, για να υποστηρίξει ότι οι Ιλλυριοί ήταν άσχετοι με τους Ιλλυριούς. Αλλά αν ήταν έτσι γεννάται το ερώτημα ποια ήταν η μητρική γλώσσα των Ιλλυριών; Στο ερώτημα αυτό φυσικά δεν δίνει κάποια απάντηση ο Λαζάρου. Πρόγονοι των Αλβανών ήταν και οι Ιλλυριοί και οι Δάρδανοι, και τα δύο κατά κάποιους συγγενή πελασγικά φύλα (ελληνικά κατά κάποιους). Βλέπουμε λοιπόν ότι ένα μέρος του σημερινού πληθυσμού της Ελλάδας είναι εξελληνισμένοι Αλβανοί (και όχι ότι οι Αλβανοί είναι Έλληνες, όπως κάποιοι εθνικιστές προσπαθούν να πείσουν) και επομένως αποδεικνύεται σωστή εν μέρη η θεωρία του ιερέα και συγγραφέαΤζιουζέπε Κρίσπι (Giuseppe Crispi, 1781-1859), ο οποίος στο βιβλίο του «Μνήμη για την Αλβανική γλώσσα» λέει ότι …η αρχαία Αλβανική είναι στενά συγγενής με την Πελασγική, την Φρυγική, την Μακεδονική και την Πρωτο-Αιολική, επομένως είναι παλιότερη γλώσσα της Ελληνικής, η οποία έχασε τα αρχαϊκά χαρακτηριστικά της και διαφοροποιήθηκε στη διάρκεια των χιλιετιών!
------------------------------------------------------------
Να διευκρινήσουμε πως τα ευρήματα που έχουν βρεθεί στην Τροία είναι παρόμοια με τα Δαρδάνικα και πολλοί ιστορικοί θεωρούν τον Τρωικό πολιτισμό ως έναν ανεπτυγμένο Δαρδανικο.  


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

Οι Αλβανοι ΚΟΣΣΟΒΑΡΟΙ αυτα τα πανω υψωνουν μεσα στην Ατταλεια=Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΙ Η ''ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ'' ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.- 
ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΚΟ.- 
ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙ
ΟΙ ΟΙ ΚΟΣΣΟΒΑΡΟΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΤΤΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ''ΤΟΥΡΚΙΑ-ΚΟΣΣΟΒΟ''. 
ΤΟ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΕΙ='ΔΑΡΔΑΝΟΙ,ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ'' 
ΛΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ 'ΔΑΡΔΑΝΟΙ'

---------------------------------------------------------- 

ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ 2-11-2017 ΚΑΖΑΚΗΣ 
  
ΚΩΣΤΑΣ [Kotsios Kotskas στο Φ.Β.] 
-----------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν στην ανάδειξη των στόχων του ιστολογίου . Υβριστικά και προσβλητικά θα διαγράφονται