Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΔΑΡΔΑΝΙΑΣ η ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟΥ 15-6-1389 μ.Χ.

ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ ΣΕΡΒΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΕΡΙ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΣΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΔΑΡΔΑΝΙΑΣ Η ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΓΝΩΣΤΗ 15-6-1389 μ.X. ΚΑΤΑΡΕΟΥΝ ΣΑΝ ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΠΥΡΓΟΣ   

ΠΩΣ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΔΑΡΔΑΝΙΑΣ Η ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟΥ!!! ΤΟΥ 1389 μ.Χ.
Millosh Kopiliqi=Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΜΟΥΡΑΤ Α' ΣΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΜΑΧΗ.
---------------------------------------------------------------------------------


Ai ishte një prijës i djalërisë së Drenicës ku merrnin pjesë rreth 2.000 drenicakë "burrë për shpi".[citim i duhur]
SQ.WIKIPEDIA.ORG
------------------------------------------------------------------------------  


 MAXΗ ΤΗΣ ΔΑΡΔΑΝΙΑΣ Η ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟΥ=15 IOYNIOY 1389 [Ιουλιανο ημερολογιο]=Με αυτη την ιστορικη μαχη αρχησε η τραγικη ιστορια των βαλκανιων 
ΣΕΡΒΟΙ-ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ-ΒΟΣΝΙΟΙ-ΟΥΓΓΡΟΙ-ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΤΑ ΟΘΩΜΑΝΩΝ 



-----------------------------------------------------------------------------
Τον 6ο μχ αιωνα που κατεβηκαν οι Σλαβοι στα Βαλκανια οι Αλβανοι προυπηρχαν ,γι αυτο να αφησουν τα παραμυθια οι Σερβοι και οι δικοι μας ιστορικοι ,περι λικνου της Σερβικης κληρονομιας  

 Πανω των Κοσσοβαρων στην Ατταλεια 
της Τουρκιας στον ποδοσφαιρικο αγωνα 
ΤΟΥΡΚΙΑ-ΚΟΣΣΟΒΟ


Τον 6ο μχ αιωνα που κατεβηκαν οι Σλαβοι στα Βαλκανια οι Αλβανοι προυπηρχαν ,γι αυτο να αφησουν τα παραμυθια οι Σερβοι και οι δικοι μας ιστορικοι ,περι λικνου της Σερβικης κληρονομιας
MILUSH KOPILI=Ο Αλβανος ιπποτης που σκοτωσε τον Σουλτανο ΜΟΥΡΑΤ Α' στη μαχη της Δαρδανιας ή Κοσσυφοπεδιου[1389] 
 



-------------------------------------------------------------------------------
Η μάχη του Κοσσυφοπεδίου πέρασε στο θρύλο. Γράφει ο Λάμπρος: «Ποιητικοί θρύλοι του σερβικού λαού και δημώδη άσματα περιέβαλλον την μνήμην του ήρωος Λαζάρου και εθόλωσαν την αληθινήν παράστασιν της μεγάλης εν Κοσσυφοπεδίω μάχης» (όπ. παρ., σελ. 678). Ακριβώς λόγω της ασαφείας των ειδήσεων, στη Δύση διαδόθηκε πως νίκησαν οι χριστιανοί και γι' αυτό έγινε δοξολογία στην Παναγία των Παρισίων παρουσία του βασιλιά Καρόλου ΣΤ'. Η αλήθεια είναι πως η νίκη των Τούρκων ήταν καθοριστική κι έκρινε την τύχη των λαών της Βαλκανικής. Μετά από λίγα χρόνια η Σερβία και η Βουλγαρία έγιναν υποτελείς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Όταν σε νεώτερη εποχή οι Σέρβοι απέκτησαν την ανεξαρτησία τους, προς τιμήν του Μίλος Όμπιλιτς ή Κομπίλοβιτς καθιέρωσαν μετάλλιο ανδρείας που απονέμεται σ' αυτούς που διακρίνονται στα πεδία των μαχών. 
----------------------------------------------------------------------------
"The fantastic tale of Murat’s campaign in Kosovo and his assassination by the Albanian knight Milush Kopili is more often presented from the Serb perspective, which extols particularly the valour of the Serbian knight Milos Obilic."
" η φανταστική ιστορία της εκστρατείας του μουράτ στο κοσσυφοπέδιο και η δολοφονία του από τον αλβανικό ιππότη Milush Kopili παρουσιάζεται πιο συχνά από τη σερβική προοπτική, η οποία εκθειάζει ιδιαίτερα την ανδρεία του σέρβου ιππότη Μίλος Ομπίλιτς."
· 
Βαθμολογήστε αυτή τη μετάφραση 
--------------------------------------------------------------------------
Φυσικά και οι μεσαιωνικοί χριστιανοί Αλβανοί συμμετείχαν και πρωτοστατούσαν στους αντιοθωμανικους αγώνες της εποχής, ίσως σαν σύμμαχοι των Σέρβων και στη μάχη του 1389. Η δεύτερη μάχη του Κοσσυφοπεδίου (1448) έγινε μάλιστα για την ενίσχυση του Σκεντέρμπεη από Ούγγρους, Βλάχους κλπ. Έγιναν και άλλες παρόμοιες μάχες-σταυροφορίες στη Βάρνα, Νικόπολη, ... εμάς τότε μας είχαν σε στενό μαρκάρισμα οι Οθωμανοί (καμιά 10ρια εισβολές μέχρι και τη Πελοπόννησο από 1391 μέχρι 1452). Η Κωνσταντινούπολη εξεστράτευε μαζί με τους Τούρκους, όπως και οι Σέρβοι το 1453 κατά της Κων/πολης. Γενικά υπήρχε και ένα τρελό μπέρδεμα στις συμμαχίες, με αρκετούς βαλκάνιους χριστιανούς ηγεμόνες στον πλευρό των Οθωμανών.
-------------------------------------------------------------------------------
Η μάχη του Κοσσυφοπεδίου απο τον Σαράντο Καργάκο
Το Κοσσυφοπέδιο είναι ιερός τόπος για τους Σέρβους γιατί εκεί έχουν γραφτεί οι πιο αιματηρές και πιο λαμπρές σελίδες της Ιστορίας τους. Κατά πρώτον στο Κοσσυφοπέδιο έγινε η μεγάλη μάχη που έκρινε την ελευθερία όχι μόνο της Σερβίας αλλά ολόκληρης της Βαλκανικής, ίσως δε και της καταρρέουσας αυτοκρατορίας της Κωνσταντινουπόλεως. Οι Οθωμανοί με τον φοβερό Μουράτ Α' (1359‐1389) είχαν κατακτήσει τις κυριώτερες πόλεις της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας: Αδριανούπολη, που έγινε δεύτερη μετά την Προύσα πρωτεύουσά τους, Φιλιππούπολη, Σέρρας και υποχρέωσαν τον αυτοκράτορα Μανουήλ Β' Παλαιολόγο να τους πληρώνει ετήσιο φόρο. Ακολούθως ο Μουράτ κατέλαβε την Κρόια (Κρούγια) στην Αλβανία, τη Σόφια και τη Θεσσαλονίκη. Προ του ενδεχομένου μιας πλήρους υποταγής ολόκληρης της Βαλκανικής, συνασπίστηκαν οι ηγεμόνες της Σερβίας, Βουλγαρίας, Βοσνίας βοηθούμενοι από τους ΟΥΓΓΡΟΥΣ και τους ΑΛΒΑΝΟΥΣ. Η κρίσιμη μάχη έγινε στο Κοσσυφοπέδιο ανάμεσα στους Σέρβους υπό τον Στέφανο Γκερμλιάνοβιτς (=Γαβριηλόνοβιτς) και τον Μουράτ. 

Η ENCYCLOPEDIA AMERICANA ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ
Την πανάρχαια πελασγική καταγωγή τωνΑλβανών υποστηρίζει η Encyclopedia Americana (vol.1, ed. 1951), η οποία γράφει: «The Albanian
s are among the oldest people in Europe...Descendants of the ancient Pelasgi, the Albanians are one of the Dinaric physical type…Modern Albanians are said to speak a language compounded of Illyrian, Thracian, Latin, Slav and Turkish. By some, the Albanian language is thought to be based upon the speech of the ancient Pelasgi. By others it is believed to be one of the eight chief Indo-European group». Μας λέει λοιπόν εδώ η εγκυκλοπαίδεια ότι οι Αλβανοί είναι ένας από τους αρχαιότερους λαούς της Ευρώπης, απόγονοι των Πελασγών και ότι ανήκουν στον διναρικό ανθρωπολογικό τύπο. Και ότι από κάποιους η Αλβανική γλώσσα θεωρείται ότι βασίστηκε πάνω στη γλώσσα των Πελασγών.

:Ο Οικονόμος εξ Οικονόμων σε ένα παλαιό βιβλίο των μέσων του 19ου αιώνα με τίτλο «Δοκίμιον περί της πλησιεστάτης συγγενείας της Σλαβονο-Ρωσσικής γλώσσης προς την Ελληνικήν (εκδ. 1828, σελ. 76, 80) γράφει τα εξής ενδιαφέροντα: «Θρακών συγγενείς ήσαν και οι αρχαίοι Ιλλυριοί…Εις δε τους Ιλλυριούς ανάγονται Δαλμάται και Δάρδανοι και Παννόνιοι και Παίονες (άποικοι των εκ Τροίας Τευκρών) και Σικελοί και Ιάπυγες. Και άλλα έθνη Θρακικής ή Πελασγικής αρχής. Και αυτό δε της Ιλλυρίας το όνομα έχει την αυτήν αρχήν με το Ίλιον (Τρωάδα) παρά το Ίλος, και αιολικώς Ίλυς, Ίλυρ καθώς πάλιν η της Ιλλυρίας διακρινόμενη Υλλική χερσόνησος λέγεται μεν από του Ύλλου του Ηρακλέους, είχε δε και πόλιν Ύλλην ή Ύλην, συνώνυμον της εν Βοιωτία Ύλης. Και ο Σκύμνος τους της Υλλικής κατοίκους Ύλλους ονομάζει διαρρήδην, Έλληνες εκβαρβαρωθέντας τω χρόνω…Και αυτή δε η σημερινή Αλβανική, παραφυάς τις ούσα της αρχαίας Ιλλυρικής, φαίνεται τις ημιελληνική, περιέχουσα πλέον ή το εν τρίτον Ελληνικά και μάλιστα Αιολικά ονόματα». Από το απόσπασμα αυτό φαίνεται ότι οι Δάρδανοι ήταν Ιλλυριοί και σχετίζονταν με τους Θράκες. Αξιοσημείωτη μάλιστα είναι η παρατήρηση ότι το όνομα Ιλλυριοί σχετίζεται με το Ίλιον (Τρωάδα), προερχόμενο από το Ίλος. Επίσης κατά τον Οικονόμο το εν τρίτο της Αλβανικής γλώσσας έχει αιολική προέλευση. 
Από όλα αυτά φαίνεται ότι το Κόσοβο είναι το λίκνο των Αλβανών-Δαρδάνων και όχι φυσικά των Σέρβων, οι οποίοι έφτασαν στην περιοχή πολλές χιλιετίες αργότερα. Δυστυχώς πριν λίγα χρόνια, όταν είχε ξεσπάσει το θέμα του Κοσόβου, ακούγαμε από «μεγαλόσχημους» Έλληνες καθηγητάδες και δημοσιογραφίσκους να λένε ότι το Κόσοβο ήταν Σερβικό, επειδή εκεί υπήρχαν σερβικές χριστιανικές εκκλησίες! Μα με το ίδιο επιχείρημα, θα έπρεπε να ισχυριστούν ότι η Μακεδονία δεν είναι ελληνική αλλά βουλγαρική, επειδή στη Μακεδονία υπήρχαν ένα σωρό βουλγαρικές εκκλησίες! 

---------------------------------------------------------------------------- 

MILUSH KOPILI=Ο Αλβανος ιπποτης που σκοτωσε τον Σουλτανο ΜΟΥΡΑΤ Α' στη μαχη της Δαρδανιας ή Κοσσυφοπεδιου[1389]  


"The fantastic tale of Murat’s campaign in Kosovo and his assassination by the Albanian knight Milush Kopili is more often presented from the Serb perspective, which extols particularly the valour of the Serbian knight Milos Obilic."
" η φανταστική ιστορία της εκστρατείας του μουράτ στο κοσσυφοπέδιο και η δολοφονία του από τον αλβανικό ιππότη Milush Kopili παρουσιάζεται πιο συχνά από τη σερβική προοπτική, η οποία εκθειάζει ιδιαίτερα την ανδρεία του σέρβου ιππότη Μίλος Ομπίλιτς."
· 
Βαθμολογήστε αυτή τη μετάφραση 
-
Φυσικά και οι μεσαιωνικοί χριστιανοί Αλβανοί συμμετείχαν και πρωτοστατούσαν στους αντιοθωμανικους αγώνες της εποχής, ίσως σαν σύμμαχοι των Σέρβων και στη μάχη του 1389. Η δεύτερη μάχη του Κοσσυφοπεδίου (1448) έγινε μάλιστα για την ενίσχυση του Σκεντέρμπεη από Ούγγρους, Βλάχους κλπ. Έγιναν και άλλες παρόμοιες μάχες-σταυροφορίες στη Βάρνα, Νικόπολη, ... εμάς τότε μας είχαν σε στενό μαρκάρισμα οι Οθωμανοί (καμιά 10ρια εισβολές μέχρι και τη Πελοπόννησο από 1391 μέχρι 1452). Η Κωνσταντινούπολη εξεστράτευε μαζί με τους Τούρκους, όπως και οι Σέρβοι το 1453 κατά της Κων/πολης. Γενικά υπήρχε και ένα τρελό μπέρδεμα στις συμμαχίες, με αρκετούς βαλκάνιους χριστιανούς ηγεμόνες στον πλευρό των Οθωμανών.  

 --------------------------------------------------------------------------
28 ΙΟΥΝΙΟΥ 1389[Γρηγοριανο ημερολογιο]=Η ΔΑΡΔΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗ
----------------------------------------------------------------------------
Η Δαρδανία είναι ΑΛΒΑΝΙΚΗ,ο Θεώδορος Μουζακας, Ο Ανδρέας Γκροπας, Δημήτρης Γιονίμας , Γεώργιος Μπαλσας ο ΙΙ, μαζί με τον Δάρδανο Αρμπερ Πολεμιστή Μιλούσι , Μιρούσι η Μαλούσι Κοπίλις και ο πατέρας του θρυλικού Γεώργιου Καστριότη ο Γκιον Καστριοτι, Ζητώ η Δαρδανία η χώρα που γεννήθηκε αυτός ο Αρχηγός Μπάτος που με ορμή πολεμούσε τους Ρωμαίους και ο Άρχοντας Κωνσταντίνος ο Μέγας των Δαρδάνων που γεννήθηκε στο Ναϊσσους της Δαρδανίας!!!! Ζητώ η Δαρδανία είναι ΑΛΒΑΝΙΚΗ-ΑΡΜΠΕΡΙΚΗ Γή!!!!!
-------------------------------------------------------------------------


Το Κόσοβο «αρχίζει» στο Gazimestan. Μια περιοχή δεκαπέντε χιλιόμετρα βορειοδυτικά της πρωτεύουσας Πρίστινα. Οι μύθοι, οι λαϊκοί θρύλοι, οι εκ διαμέτρου αντίθετες εθνικές αφηγήσεις των Σέρβων και των Αλβανών, όλα αυτά μαζί βρίσκονται εδώ. Στο Γκαζιμεστάν έγινε η περίφημη «Μάχη του Κοσόβου». Το 1389 συγκρούστηκαν οι στρατοί του Σέρβου πρίγκιπα Λαζάρου και του σουλτάνου Μουράτ Α΄. Οι Σέρβοι νικήθηκαν. Την παλαιά αυτή ήττα όμως τη μετέτρεψαν σε τοτέμ της νεώτερης ιστορίας τους και σε «αδιάσειστο στοιχείο» ότι το Κόσοβο είναι αποκλειστικά δικό τους. Οι Αλβανοί αντιλέγουν ότι στο πλευρό του Σέρβου πρίγκιπα πολεμούσαν και Αλβανοί πρίγκιπες της εποχής, αλλά οι Σέρβοι το αποσιωπούν. Οι Σέρβοι προβάλλουν τα μεσαιωνικά τους μεγαλεία. Οι Αλβανοί ανταπαντούν με την αρχαιότητά τους: εμείς ήμασταν πάντα εδώ, οι Σέρβοι ήρθαν από τα Ουράλια τον πέμπτο αιώνα μ.Χ. Η κάθε πλευρά προσπαθεί να φτιάξει έναν δικό της χρόνο, που συνήθως αφήνει απ΄ έξω την άλλη. Ίσως να είναι αυτός ο λόγος που οι αφηγήσεις της κάθε πλευράς ηχούν μονίμως άχρονες και αναχρονιστικές...
------------------------------------------------------------------------- 

Απεικόνιση της μάχης σε ρωσική μικρογραφία του 16ου αι.


Ελληνικές-Βυζαντινή πηγές για τη μάχη στην περιοχή του κοσσυφοπεδίου (Ιούνιος 1389), όπου οι βαλκανικές σύμμαχοι ήταν με το στρατό του σουλτάνος μουράτ, είναι σλιμ, nebuloze και μακριά από το να είναι minucioze. Τρεις ιστορικοί που επηρέασαν τη μάχη του κοσσυφοπεδίου, γκιέργκι sfrances, laonik halkokondili και Μιχαήλ Δούκα, τα χρονικά τους έγραψαν στα μέσα του ου αιώνα [το]
Λιγότερο σημαντικό από αυτούς είναι ότι ο γκιέργκι sfrancesit: χρωστάει στους Τούρκους proviniencës στα δεδομένα του γενικού χαρακτήρα και όχι με οποιαδήποτε αξία της.
Πιο ενδιαφέρον μοιάζει με τις αναφορές του laonik halkokondilit, ένας από τους τελευταίους βυζαντινή kronikanët που ανανεωμένη το στυλ παραμυθάς του παραμυθάς και που συμπίπτει με το ανθρωπιστικό πνεύμα της εποχής [III].
Μετά από όλα αυτά, οι βυζαντινή pedanti θα να στα πρόσφατα-δεδομένα που mbruajtën τις ιστορίες του, ενώ οι υπόλοιποι qëmtoi από διάφορους πληροφοριοδότες [IV]
Σε θραύσματα, όπου τα γλωσσικά έγγραφα, η συντριβή του despotit λαζάρ και του σουλτάνος μουράτ, η halkokondili είναι συνετή όσο και η παροχή συμβουλών στους αναγνώστες του να επιλέξουν μεταξύ ελληνικών και τουρκικών πόρων για τη μάχη του κοσσυφοπεδίου. Στην αρχή, ο halkokondili φέρνει τα ονόματα των δύο όπλων στα δύο όπλα του πολέμου, τα οποία έχουν ήδη ειπωθεί ακόμη και στο (v).
Αυτό που μόνο η ανεκτικό μας είναι η γεωγραφική παρακολούθηση όχι μόνο της μάχης, αλλά και της κεντρικής βαλκανικές περιοχής [vi]. σύμφωνα με τους πληροφοριοδότες, ο Λάζαρος μαζί με τους συμμάχους του ξεκίνησαν από εκεί που ο ποταμός Σάββα προς την κατεύθυνση της πρίστινα (tó) Te prístinon kai nḗstean hoútō καλουμένην chṓran achri ", σάμπα dé εντάξει nŷn kalouménou, proelēlythénai).
Την ίδια στιγμή, καθώς οι kumtonin πόροι, στην περιοχή του κοσσυφοπεδίου κοντά στην πρίστινα, είχαν θέσει σε λειτουργία τον πόλεμο του πολέμου, ο γιος του orhanit (επινεφρίνη τοῦτον πουτάνες πουτάνες " Χο, katélabe stratopedeúmenon en en kosóbōi σε kalouménō τες τες).
Από τα στοιχεία των οποίων shestonte γεγονότα που προηγήθηκαν και ακολούθησαν τον πόλεμο, halkokondili η περιοχή του κοσσυφοπεδίου (pedíōi kosóbōi) δεν περιλαμβάνουν στο τριβαλλοί, ονομασία της arkaizues που χρησιμοποιείται για τη μεσαιωνική Σερβία.
Για να πάρει το όραμα του halkokondilit στο γήπεδο γύρω από την πρίστινα, αξίζει τα περάσματα του όταν μιλάτε για το φθινόπωρο του 1448., πάντα σύμφωνα με την περιγραφή του halkokondilit, η hunyadi ξεκίνησε στημένο από το mezia, όπου Το μέρος ήταν. [vii].
Ο Mezia, στην ανθρωπιστική παράδοση του χρόνου, αναφέρθηκε στην περιοχή του άνω μοράβα και στο grykëderdhjes του στο Δούναβη. Για το halkokondilin, η mezia ήταν η χώρα των σέρβων (δέκα triballō̂n auton chṓran). Σε παρένθεση εντόπισε τον τόπο της φυλής κυρίως στη γη μεταξύ μοράβα και δούναβη (είσαι dè haute, παράγραφος, παράγραφος " morábas kai kai kai).
Από αυτό διακρίνεται σαφώς η διάκριση μεταξύ, η οποία είναι η σε και ο τομέας του κοσσυφοπεδίου (pedíōi kosóbōi). Είναι γνωστό ότι με την brydhjen της αυτοκρατορίας των αυτοκινήτων, οι Σέρβοι και οι Αλβανοί άρχοντες θα είχαν konsolidonin τη δύναμή τους, όπου στη δεκαετία του 1371-72 Η balshajt είχε την ιδιοκτησία της, η οποία αργότερα πέρασε στα χέρια του λαζάρ hrebeljanoviqit.
Με αυτό το πρίσμα, ο ισχυρισμός της halkokondilit ότι σε novobërd (ή novopiri, όπως σε στο κείμενο), η ζούσε "Ηγεμονία φυλής" φαίνεται να είναι αρκετά ακριβής (es πρόσω nobópyrgon polin επινεφρίνη επινεφρίνη megalou megalou hēgemónos ṓikētai).
Υπάρχουν λόγοι λιτότητας που οι εθνο-Γεωγραφικές ιδέες είχαν αρχίσει να spikaste ακόμα και στο πεδίο του κοσσυφοπεδίου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη μάχη του 1389., αυτό θα μπορούσε να είναι korroborohet με βάση δεδομένων. Η λέξη πέφτει, ο Γάλλος ευγενής φιλίπ ντε Meizeres, λίγους μήνες μετά τη μάχη του κοσσυφοπεδίου, έγραψε ότι έλαβε χώρα στο visore σε (es μέρη d ' albanie) [viii].
Σε αυτό το ρουτίνα, 44 χρόνια αργότερα pellegrini burgundas bertrandon de αυτά μπορεί να είναι με δεδομένα από τα δεδομένα.
Στα "βιβλία μουκατάς" του έτους 884 (1479/80) δήλωσε 37 κάτοικοι της novobërdës στην ποιότητα των εγγυητές με το κεφάλαιο τους. Από αυτούς, 9 από αυτούς φέρουν ονόματα χαρακτηριστικά των Αλβανών όπως ο Τζον Μπράνκο, δεν κόβατσι, ο Παύλος Μάρτιν, η μπουσέ γκιόνι, ο μίσα γκιόνι, ο ιοβάν μίλι, ο John Μπόρις, ο John Nefdiku, ο ντιμίτρι γκιόνι [x].
Ακόμα και οι άλλοι defterë, όπως ανακάλυψαν ο νεντίμ filipoviqi, sipërfaqësojnë Αλβανοί κάτοικοι αυτής της πόλης ως κοσμηματοπωλείο γκιόνι,, γιος της Αλβανίας (arnavud) [xi].
Θα είναι πέρα από τους ισχυρισμούς αυτού του trajtese για τα γεγονότα των εγκλημάτων πολέμου του κοσσυφοπεδίου μεταξύ του συνασπισμού των σέρβων ευγενών, των Αλβανών και των βλάχων, και των Οθωμανούς των βαλκανικών vasalëve τους, από την άλλη πλευρά.
Η πολιτικοποίηση αυτής της μεσαιωνική μάχης, η οποία συνεχίζεται σήμερα όλη την ημέρα από τη σερβική ιστοριογραφία, έχει δημιουργήσει μια εντελώς εικόνα της ιστορικής πραγματικότητας. Σχετικά ασφαλείς πηγές, όπως οι, είναι πολλοί από τους μύθους της rrënjëzuara στο σχολείο.

Η αντιγραφή δεν επιτρέπεται χωρίς τα πνευματικά δικαιώματα του Δημιουργού και τα το. Αλ!
[σούμποτιτς, γιουγκοσλαβική δημοφιλής μπαλάντες, (κέιμπριτζ, University Press 1932), ff. 79-82.
[II] Γεώργιος Φραντζης, η πτώση της Βυζαντινή Αυτοκρατορίας: ένα χρονικό, (Nottinghamshire County Council, 1980).
[iii] Laonici Chalcocondylae Atheniensis, Historiarum libri decem / ex recognitione Immanuelis Bekkeri, (Bonnae : Impensis Ed. Weberi, 1843).
[IV] Anthony Kaldellis, "οι ελληνικές πηγές του λαόνικος chalkokondyle" ne ελληνική, ρόμαν και βυζαντινή μελέτες 52 (2012) 738-765.
Πάπας, νίκολας γ. J., και λη μπριγκάνς πάπας. "η οθωμανική άποψη της μάχης του κοσσυφοπεδίου" ne κοσσυφοπέδιο: κληρονομιά μιας μεσαιωνική μάχης. Εντ. Γουέιν σ. Vucinich, και Τόμας Α. Emert. Πανεπιστήμιο της μινεσότα, 1991 41-60.
[vi] Chaldocondyalae, Liber Primis, 53.
[vii] Chalcocondyalae, Liber Septimus, 14.
[viii] Τόμας Άλαν Emert, η μάχη του κοσσυφοπεδίου: Επανεξέταση της σημασίας της για την παρακμή της Μεσαιωνική Σερβίας, (Υπουργείο Ιστορίας, πανεπιστήμιο του στάνφορντ). 1973), στ. 120
[IX] Bertrandon de la brocquière, το υπερπόντιων ταξίδι (Παρίσι: Έρνεστ λερού, 1892), F. 224: "... έχει μια πόλη που ονομάζεται nyeuberghe η οποία βρίσκεται στο rivyere της μοραβίας στην πορεία της vuigairie και της Αλβανίας και de ".
·
Βαθμολογήστε αυτή τη μετάφραση
Προώθηση δημοσίευσης


Burimet greko-bizantine për Betejën në Fushën e Kosovës (qershor 1389), ku aleatët ballkanik u përfytën me ushtrinë e Sulltan Muratit, janë të pakta,…
GAZETAINFOPRESS.COM
---------------------------------------------------------------------------- 
  http://anastasiosk.blogspot.gr/.../i-626-2861389-2862015...
---------------------------------------------------------------------------- 
 Νέο: 1389
Απόσπασμα #48 post by albpelasgian " Mon Ιούλιος 14, 2014 6:23 pm
Φαίνεται ότι η historianet του αιώνα ήταν στόχος για τη μάχη που το κοσσυφοπέδιο, το οποίο θεωρείται ndermarrje με το χαρακτήρα όλων των βαλκανικών λαών, και όχι ως σερβική μάχη, καθώς θα παρουσιάσουν τα βιβλία της pro-Σερβικής vonshem - Ναι. Όχι ότι δεν μπορείς να δεχτείς την αλβανική pjesemarrja σε αυτή τη μάχη, αλλά είναι πάντα ο ρόλος τους. 


Οι πρίγκιπες που τον φοβόντουσαν είναι εναντίον του, αλλά ο στρατός τους, που αποτελείται από εξοντώσουμε, ούγγροι,, και Αλβανούς, ηττήθηκε εντελώς στις πεδιάδες της cassovie.
Καθολική Εγκυκλοπαίδεια, παγκόσμιο ρεπερτόριο και αιτιολογημένη..., τόμος 2, 1848 



Ο Amurat Ι, διάδοχος του Ορχάν (1359-1389), καθιέρωσε την τρομερή πολιτοφυλακή των γενίτσαρους, πήρε την πόλη και στη συνέχεια την αδριανούπολης (1361), ή καθιέρωσε την κατοικία του (1365), κατέσχεσε την Αρμενία, και νίκησε τα στρατεύματα της serviens, και Οι Αλβανοί, ή σκοτώθηκε (1389).
Joseph Gantrelle, εγχειρίδιο της γενικής ιστορίας του κόσμου, για τη μέση διδασκαλία, δεύτερη έκδοση, (Βρυξέλλες 1838) σ. 193.
Μεταξύ των στρατευμάτων του Λάζαρος,, ήταν, ούγγροι, Αλβανοί, οι οποίοι, τρομάξει τα πλεονεκτήματα των Τούρκων ήταν jouruellement, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους λαούς που γειτονικές με την αυτοκρατορία της Κωνσταντινούπολης, ήταν με τους σέρβους για την vosinage τους Αυτοί οι φοβεροί πολεμιστές.
Ιστορία της κάτω αυτοκρατορίας, ξεκινώντας με τον Κωνσταντίνος τον μεγάλο. (συνέχεια από...
Από τον τσαρλς λε μπο, τον χιούμπερτ πασκάλ ameilhon, 1835, σ. 473
Μετά από μια μακρά πορεία επιτυχίας, η amurath ήταν από μια τρομερή ομάδα των walachians, των ούγγρων, της δαλματίας, της triballians και της arnaouts, υπό τη διοίκηση του Λάζαρος, πρίγκιπα των σερβίων.
:, 1840 American encyclopædia 



· 
Βαθμολογήστε αυτή τη μετάφραση 
---------------------------------------------------------------------------- 

 
Νέο: 1389
Απόσπασμα #58 post by albpelasgian " παντρευτεί τζουν 17, 2015 7:58 μ.μ.
Μια άλλη γαλλική πηγή που λέει ότι η μάχη προήλθε από την Αλβανία:
Εν μέσω όλης της επιτυχίας του, ο amurat έμαθε ότι ο karatine είχε φύγει στην Ευρώπη, στον αρχηγό των γενίτσαρους και, είχε υποβάλει σχεδόν όλη την Αλβανία. Ο τεράστια αριθμός των γυναικών και ο οποίος ήταν το ντιτρόιτ της καλλίπολη, η καθαρή Αναπαράγουμε Ασία, έπεισε αυτόν τον πρίγκιπα των κατακτήσεις. Για να αντίθετοι στην πρόοδο των Οθωμανούς, ο Λάζαρος, ο πρίγκιπας της υπηρέτησε, είχε αποτελείται ένα στρατό της, ούγγρων,, και εκείνων των Αλβανών που δεν είχαν ήταν.
Τουρκική χάρτα, ή θρησκευτική, πολιτική και στρατιωτική οργάνωση του..., τόμος 1, από τον άλφιο grassi, 1825 π. 10
Έγινε αυτόματη μετάφραση  




---------------------------------------
Νέο: 1389
Απόσπασμα #60 post by albpelasgian " παντρευτεί τζουν 17, 2015 8:10 μ.μ.
Cossovo, ή cassovia kosova πόλη της Τουρκίας στην Ευρώπη, και 3 σαντζάκι place. Ν. Πρίστινα, στις μεγάλες πεδιάδες στο όνομά της, διάσημη για τη μεγάλη νίκη του τι τι εγώ σε στις συνδυασμένες δυνάμεις των ούγγρων, βλάχοι , Αλβανοί και triballiens. Βλέπουμε ένα μνημείο που θυμάται τη νίκη και το θάνατο του amurat, που σκοτώθηκε την επόμενη μέρα από ένα triballien. Στο mit-Δομές, υπό τις διαταγές του Amurat II, κέρδισε επίσης μια άλλη νίκη.
Έγινε αυτόματη μετάφραση 
-------------------------------------------------------------------------------- 


Αλβανητία λεγόμενοι Οί Δάρβανες,
Οι Αρβάνοι πολεμιστές λεγόμενοι ώς Δαρδανες στην Μάχη του Κοσσυφιπέδιου το 1389 λέει ο Πατριάρχης της οικουμένης πρίν την άλωση της Κωνσταντινούπολης 

http://histoiredesserbes.blogspot.gr/


Beteja e Kosovës 1389
HISTOIREDESSERBES.BLOGSPOT.GR
-------------------------------------------------------------------------------  
http://arberiaonline.com/viewtopic.php?t=1108&start=45
--------------------------------------------------------------------------------Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΑΡΔΑΝΙΑΣ 

Το 1915-1916 προκειμένου να αλλάξει η πληθυσμιακή σύνθεση του Κοσόβου, έγινε ευρείας κλίμακας εποικισμός από τη Σερβία. Το Βασίλειο (τότε) των Σέρβων, των Κροατών και των Σλοβένων, αναγνώριζε μόνο τρεις εθνότητες, αυτές των Σέρβων, των Κροατών και των Σλοβένων, ενώ θεωρούσαν τους Αλβανούς ως μειονότητα. Πολλοί Αλβανοί και Σλαβόφωνοι μουσουλμάνοι αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν, λόγω των μεταρρυθμίσεων των Σέρβων στο κτηματολόγιο, οι οποίες μεταρρυθμίσεις έπληξαν κυρίως τον αλβανικό πληθυσμό. Μάλιστα το 1935 και 1938 έγιναν δύο συμφωνίες από το Σερβικό βασίλειο, ώστε να μεταναστεύσουν 240.000 περίπου Αλβανοί στην Τουρκία αλλά τελικά αυτό δεν συνέβη λόγω που ξέσπασε ο 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος.
Οι Σέρβοι έκαναν γενοκτονία στο Κόσοβο το 1913 αλλά και σε άλλες περιοχές όπως στο Βράνιε, στο Λεσκόβατς, στο Νόβι Παζάρ (Τρέγκου ι Ρι) και αλλού. Ας δούμε τι λέει ο υποστράτηγος Δ. Ζαγκλής:
«Οι προσαρτησθέντες εις την Σερβίαν Αλβανοί το 1913 ανήρχοντο εις 500.000 της περιοχής Ράσκας, δηλαδή της Πριστίνης-Πρισρένης-Ουροσέβατς-Κοσσυφοπεδίου. Υπήρχον και οι εις τα βορειοδυτικά της Μακεδονίας (Καλκανδελέν/Τέτοβο κ.λπ.) οικούντες Αλβανοί υπερβαίνοντες τας 100.000. Το θέμα όπως βλέπετε είναι απλούν. Δι' ενός στατιστικού πίνακος οι Τούρκοι της Γιουγκοσλαβίας μετεβλήθησαν από της μιας στιγμής εις την άλλην εις Σέρβους. Οι 700.000 Αλβανοί τότε γίνονται 441.740, αλλά πλην τούτου υπάρχει η μάχαιρα, η λόγχη, το πολυβόλον και η φωτιά.
Και αν θέλετε παράδειγμα, ιδού τούτο: Ο Σέρβος σοσιαλιστής βουλευτής Kaskerovitch γράφει τον Σεπτέμβριον του 1913, μετά την κατάπνιξιν εις το αίμα της επαναστάσεως των προσαρτησθέντων εις την Σερβίαν Αλβανών: 'Ο Σερβικός στρατός κατόπιν διαταγής της διοικήσεώς του, κατέκαυσε 35 Αλβανικά χωριά χωρίς να επιτρέψει εις τους κατοίκους αυτών να τα εγκαταλείψουν (ήτοι τους έκαυσαν ζωντανούς). Δεν θέλω να ομιλήσω διά τας γενομένας θηριωδίας κατά τας παλαιοτέρας συγκρούσεις μετά των Αλβανών. Ο Σερβικός στρατός κατ' εντολήν της διοικήσεώς του κατέσφαξε 120.000 Αλβανούς'.
Άλλος Σέρβος στρατιωτικός και ανταποκριτής της εφημερίδος 'Radnitchke Novice' περιγράφει ως εξής τας εντυπώσεις του από την καταστολήν της επαναστάσεως εις το φύλλον της 9/22 Οκτωβρίου 1913:
'Δεν έχω τον καιρόν να σου γράψω δια μακρών. Αλλά μπορώ να σου πω ότι συμβαίνουν εδώ πράγματα φρικιαστικά. Είμαι τρομοκρατημένος και διερωτώμαι ακαταπάυστως πώς οι άνθρωποι μπορεί να είναι τόσο βάρβαροι διά να διαπράττουν τοιαύτας σκληρότητας. Είναι τρομερόν. Δεν τολμώ - εξ άλλου μου λείπει ο καιρός - να σου μιλήσω περισσότερον, αλλά μπορώ να είπω ότι οι Λούμια (αλβανική περιοχή κατά μήκος του ομώνυμου ποταμού) δεν υπάρχει πλέον. Το παν δεν είναι παρά πτώματα, στάχτη και κονιορτός. Υπάρχουν χωριά 50, 100, 200 οικιών που δεν υπάρχει πλέον ούτε ένας άνθρωπος, αλλά κυριολεκτικώς ούτε ένας. Τους συγκεντρώνουν κατά ομάδας από 40 έως 50 και κατόπιν τους τρυπούμε με τας λόγχας μας μέχρι του τελευταίου. Παντού κλέπτουν. Οι αξιωματικοί υποχρεώνουν τους στρατιώτας να μεταβαίνουν εις την Πρισρένην προς πώλησιν των κλοπιμαίων'.
Η εφημερίς συνοδεύει την επιστολήν με την ακόλουθον σημείωσιν: 'Ο φίλος μας διηγείται πράγματα ακόμη φρικιαστικώτερα. Αλλά είναι τα΄σον τρομερά και τόσον σπαρακτικά, που προτιμούμεν να μη τα δημοσιεύσωμεν'.
Το 1920 εξ αφορμής νέας επαναστάσως των Αλβανών εις την περιφέρειαν Δίβρης, οι Σέρβοι κατέστρεψαν άλλα 30 Αλβανικά χωριά». (Δ. Ζάγκλης, «Η Μακεδονία του Αιγαίου και οι Γιουγκοσλάβοι», 1975)
Δείτε εδώ τί έκαναν οι Σέρβοι στο Κόσοβο, στην πόλη Γιακόβα (ή Ντακόβιτσα) το 1999. Κατέστρεψαν πάνω από 9,500 σπίτια και σκότωσαν εκατοντάδες γυναίκες και παιδιά. https://www.youtube.com/watch?v=T-HSrgm1Nmo και https://www.youtube.com/watch?v=7QnoEeTO8Rw . Τα ίδια έκαναν στην πόλη Πέγια (γνωστή στα ελληνικά ως Ιπέκιο) https://www.youtube.com/watch?v=pTWpOP29A_0. Στην Βέλικα Κρούσα (Κρούσα ε Μάδε) οι Σέρβοι σκότωσαν όλους τους άντρες της περιοχής και σήμερα οι γυναίκες και τα ορφανά ζουν από βοήθειες κ.α.
Τα ίδια έκαναν οι Σέρβοι και στους μουσουλμάνους της Βοσνίας. Μόνο στη Σρεμπρένιτσα σκότωσαν 8.000 ανθρώπους, ανέμεσα τους γυναίκες και παιδιά κ.α.
«Οι Αλβανοί ήταν οι τελευταίοι από τους λαούς των Βαλκανίων που υποτάχτηκαν», όπως λέει και η Edith Durham. «Μετά τον θάνατο του (του Σκεντέρμπέη) από ισχυρό πυρετό (δηλητηρίαση) το 1467, έμειναν χωρίς ηγεσία και εξαναγκάστηκαν να αποδεχτούν την τουρκική κυριαρχία», συνεχίζει. «Το φυλετικό ένστικτο, αυτό το τυφλό ανεξήγητο ένστικτο της αυτοσυντήρησης, τους οδήγησε εναντίον των παλιών τους καταπιεστών και συμμάχησαν με τους Τούρκους στον επίπονο αγώνα τους να διώξουν τους Σέρβους. Οι Αλβανοί ξαναπήραν τις περιοχές από όπου οι πρόγονοι τους είχαν εκδιωχτεί και τις διατήρησαν μέχρι το 1913.» 


Οι Αλβανοί του Κοσόβου ήταν Χριστιανοί που ασπάστηκαν το Ισλάμ. Οι πρώτες εκκλησίες του Κοσόβου ήταν αλβανικές. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα γράμματα στις τοιχογραφίες είναι με ελληνικό και όχι κυριλλικό αλφάβητο, το οποίο χρησιμοποιούσαν κατά καιρούς οι Αλβανοί. Μάλιστα, πολλά γραπτά τους κείμενα πριν την υιοθέτηση του επίσημου λατινικού αλφαβήτου, ήταν γραμμένα με το ελληνικό αλφάβητο. Επιπλέον στις πρώτες εκκλησιες στο Κόσοβο οι άγιοι στις τοιχογραφίες ζωγραφίζονταν με το χαρακτηριστικό αλβανικό καπελάκι (π.χ. σε εκκλησίες στην πόλη Pejë και όχι μόνο).
Όπως μας πληροφορεί ο V. Berard στο έργο του «Μακεδονία και Ελληνισμός» (σελ. 274) οι Έλληνες Βουλευτές καλούσαν τους Σέρβους να μην έχουν εδαφικές βλέψεις στο Κόσοβο, επειδή η περιοχή αυτή «κατοικείται από Αλβανούς, αδελφούς και ομοπάτριους από τον Πελασγό, τον κοινό προπάτορα, συμμάχους αν όχι συμπατριώτες μας» όπως έλεγαν. Εκείνη την εποχή η Ελλάδα έφτανε ως τη Λαμία.
Πολύ σωστά είχε πει σε μία συνέντευξη πριν μερικά χρόνια κάποιος Αλβανός πολιτικός (δεν έχει σημασία ποιος): «Αν κάνετε μια ιστορική διαδρομή θα δείτε ότι το Κόσοβο ποτέ δεν ήταν συστατικό στοιχείο της Σερβίας. Ηταν συστατικό της Μεγάλης Σερβίας, επομένως ήταν υπό κατοχή. Η μάχη που δίνουν οι Σέρβοι για το λεγόμενο λίκνο του έθνους, δεν στηρίζεται στην ιστορία, αλλά σε μύθους. Αν αναφερθούμε σ' εκείνες τις εποχές, η Ελλάδα, το Κόσοβο, η Αλβανία είχαν μια σλάβικη ιστορία, αλλά ήταν ιστορία κατοχής η οποία διήρκησε για ένα διάστημα και μετά αποχώρησαν οι Σλάβοι. Αυτή είναι η αλήθεια. Το 1389 πολέμησαν στην πεδιάδα του Κοσόβου Σέρβοι, Αλβανοί, Ούγγροι, πολέμησαν από κοινού. Μέχρι το 1912 ήταν βιλαέτι της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Εδόθη στη Σερβία ως αμοιβή έναν αιώνα. Έναν αιώνα η Σερβία δεν έφτιαξε ουσιαστικές σχέσεις με το Κόσοβο αλλά αντιθέτως εγκαθίδρυσε αποικιακού χαρακτήρα καθεστώς. Οι Σέρβοι σε αυτόν τον αιώνα υιοθέτησαν εθνικιστική ιδεολογία όχι μόνο σε βάρος των Αλβανών αλλά και άλλων εθνοτήτων. Γνωρίζετε ότι οι Κροάτες ενώθηκαν εθελοντικά με τους Σέρβους και μετά από έναν αιώνα χώρισαν πάλι διότι οι Σέρβοι συμπεριφέρονταν σαν ηγεμόνες;».
Όσο για τα Σκόπια, να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε τους 100-150.000 περίπου Χριστιανούς Ορθόδοξους Αλβανούς που ζουν στην περιοχή Rekë e Epërme (που συμπεριλαμβάνει 17 οικισμούς) και τους οποίους λόγω θρησκείας δεν αναγνωρίζουν ως μειονοτικό στοιχείο οι Σκοπιανοί και προσπαθούν να τους αφομοιώσουν. Αν προσθέσουμε τον αριθμό τους στο ποσοστό των μουσουλμάνων Αλβανών, οι Αλβανοί αποτελούν στο κρατίδιο των Σκοπίων περισσότερο από το 25,2% .   

 http://lajmi.net/kush-eshte-car-llazari/

Edhe një anomali e historianëve shqiptarë: Car Llazarin…
LAJMI.NET


Διαχείριση

 Ο Μπαγιαζίτ παντρεύτηκε την κόρη του Λαζάρου μετά την μάχη όμως την πριγκίπισσα Ολιβέρα https://en.m.wikipedia.org/wiki/Olivera_Despina

Mileva Olivera Lazarević, Despina Hatun (Serbian Cyrillic: Деспина Оливера Лазаревић; 1372 –…
EN.WIKIPEDIA.ORG
---------------------------------------------------------------------------------  


15 qershor 1389. "Në betejën e Fushë-Kosovës"
U bënë 628-vjet nga zhvillimi i Betejes së Kosovës, që unë do ta quaj me emrin e vërtet, Beteja e Dardanisë. Ajo u zhvillua më 15 qershor 1389. Kjo betejë u zhvillua midis ushtrive të principatave të Ballkanit dhe Perandorisë turke.
Kjo ngjarje është përvetësuar padrejtësisht nga serbët si vepër e tyre. Madje serbët shpesh për të justifikuar ambicjet nacionale shovene, citojnë Betejën e Fushë-Dardanisë, ku theksojnë se kanë derdhur gjak për Kosovën. Serbët e përkujtonin me madhështi këtë betejë në kohën e ish Federatës Jugosllave. Është tronditëse, por, që këtu Milosheviçi inicioi më 1989, vënien e zjarrit Kosovës. Të njëjtën gjë bëjnë dhe tani serbët, kur Kosova është shtet i pavarur. Në fjalimet nacionaliste pretendohet, se qenë vetëm serbët ata që i dolën para invazionit osman. Në librat e historisë serbe ngrihet lart figura e knjaz Lazarit, princit serb, i cili mori pjesë në këtë betejë. Në një masë të caktuar, serbët kanë të drejtë të mburren, por jo ta trajtojnë këtë ngjarje antiosmane si vepër të pastër të rezistencës antiturke serbe, se gjoja serbët u vranë e u prenë dhe të tjerët bënë sehir. Ky opinion, që duan të ngrenë serbët nuk është as i drejtë dhe as objektiv.
Beteja e Fushë-Dardanisë është vepër e rezistencës antiosmane e popujve të Ballkanit. Më poshtë po jap një panoramë të forcave luftuese ballkanase me otomanët si dhe protagonistët e kësaj beteje që kanë hyrë në histori.
Koalicioni ballkanik në Betejën e Fushë – Dardanisë përbëhej:
Shqiptarët
1- Princi Gjergj II Balsha, sundimtar i Shkodrës. Kjo principate kishte në zotërim midis të tjerave në jug Vlorën, në verilindje Pejën dhe Prizrenin, në lindje gjithë Dibrën e madhe dhe në veri shtrihej deri në jug të gjirit të Kotorrit (përfshirë Ulqin, Tivar, Budva)
2-Princi Teodor II Muzaka, zot i Beratit dhe i Myzeqesë
3- Dhimitër Jonima, zot i trevave përgjat rrugës tregtare Lezh-Prizren.4- Andrea Gropa, zot i Ohrit dhe i rajoneve për rreth tij.
5- Morën pjesë dhe luftëtarë me kapedanët e tyre nga Himara dhe Epiri1
6- Një pjesë e ushtrisë e Vuk Brankovicit, sundimtar i pjesës veriore së Drenicës dhe i Fushë Dardanisë, ishte me luftëtarë shqiptarë.
Serbët
1- Princi Lazar, sundimtar i serbëve të Rashkës
2- Vuk Brankovic, sundimtar i pjesës veriore i Drenicës dhe i Fushë- Dardanisë(me pjesën serbe të ushtrisë). Në prag të fillimit të betejës Vuku u largua nga beteja2.
Rumun
1-Vojvod Mirçea, rumun
Kroatët
1-Bani kroat Ivan Horvat
Boshnjakët
1-Mbreti Tverko i Bosnjes
Pra kemi:
– katër ushtri shqiptare dhe disa reparte nga Himara dhe Epiri. Pothuajse të gjitha trojet shqiptare dërguan luftëtarët e tyre.
– një ushtri sërbe (se Vuku iku)
– një ushtri rumune
– një ushtri kroate
– nje ushtri boshnjake  

----------------------------- 
15 Ιουνίου 1389. "στη μάχη του τομέα-Κοσσυφοπεδίου"
Έγινε 628 χρόνια από την ανάπτυξη της μάχης του κοσσυφοπεδίου, την οποία θα έλεγα με το πραγματικό όνομα, τη μάχη της δαρδανίας.  


     
Έλαβε χώρα στις 15 Ιουνίου 1389., η μάχη αυτή πραγματοποιήθηκε μεταξύ των στρατό των Βαλκανίων και της Τουρκικής Αυτοκρατορίας.
Αυτή η εκδήλωση έχει άδικα από τους σέρβους ως έργο τους. Ακόμη και οι σέρβοι συχνά δικαιολογούν τις εθνικές φιλοδοξίες shovene, αναφέρουν τη μάχη της τομέα, όπου τονίζουν ότι έχουν χυθεί αίμα για το κοσσυφοπέδιο. Οι Σέρβοι θυμούνται με αυτή τη μάχη την εποχή της πρώην γιουγκοσλαβικής ομοσπονδίας. Είναι συγκλονιστικό, αλλά, από εδώ, η milosheviçi ξεκίνησε το 1989, βάζοντας τη φωτιά στο κοσσυφοπέδιο. Το ίδιο πράγμα που κάνουν και τώρα οι Σέρβοι, όταν το κοσσυφοπέδιο είναι ανεξάρτητο κράτος. Οι Εθνικιστική ομιλίες, σύμφωνα με ισχυρισμούς, ήταν μόνο οι σέρβοι που ήρθαν πριν από την εισβολή του Οσμάν. Στην ιστορία της σερβικής ιστορίας,, ο σέρβος πρίγκιπας, ο οποίος συμμετείχε στη μάχη. Σε ένα συγκεκριμένο μέτρο, οι σέρβοι έχουν το δικαίωμα να κάνουν επίδειξη, αλλά όχι να αντιμετωπίζουν αυτό το γεγονός ως ένα καθαρό έργο της σερβικής αντίστασης antiturke, που υποτίθεται ότι οι σέρβοι σκοτώθηκαν και κόψω και άλλοι παρατηρούν. Αυτή η άποψη, η οποία επιθυμεί να αυξήσει τους σέρβους, δεν είναι ούτε δίκαιη ούτε αντικειμενική.
Η μάχη της τομέα είναι το έργο των λαών των Βαλκανίων. Κάτω σας δίνω μια από τις βαλκανικές δυνάμεις μάχης με τους Οθωμανούς, καθώς και την protagonistët αυτής της μάχης που έχει μπει στην ιστορία.
Ο Συνασπισμός των Βαλκανίων στη μάχη του πεδίου - η δαρδανίας συνίστατο:
Αλβανοί
1-πρίγκιπας γκιέργκι Β΄ balsha, κυβερνήτης της σκόντρα. Αυτός ο πρίγκιπας είχε στην κατοχή του άλλους στη νότια βλόρα, βορειοανατολικά πέγια και πρίζρεν, στην ανατολή όλων των ντεμπάρ και στο βορρά τεντωμένο μέχρι τα νότια του κόλπου του κοτόρ (συμπεριλαμβανομένου του ουλτσίνι, του μπαρ, της μπούντβα)
2-πρίγκιπας τεοντόρ Β΄ muzaka, θεός του μπεράτ και του
3-Dhimitër jonima, άρχοντας του trevave κατά μήκος του δρόμου-Πρίζρεν. 4-' ντρεα πιτ, ο Θεός της οχρίδας και οι περιοχές γύρω του.
5-Συμμετείχαν και πολεμιστές με τα kapedanët τους από τη χιμάρα και την epiri1
6-ένα μέρος του στρατού του βουκ brankovicit, κυβερνήτη του βόρειου τμήματος της ντρένιτσα και του πεδίου, ήταν με αλβανούς μαχητές.
Σέρβοι
1-πρίγκιπας λαζάρ, κυβερνήτης των σέρβων του ράσκα
2-Βουκ μπράνκοβιτς, κυβερνήτης του βόρειου τμήματος της ντρένιτσα και της τομέα (με το σερβικό τμήμα του στρατού). Στα πρόθυρα της έναρξης της μάχης γάιδαρος αριστερά από το beteja2.
Ρουμανική
1-Vojvod μιρτσέα, ρουμανική
Κροάτες
1-Bani Κροάτης Ιβάν Χόρβατ
Βόσνιοι
1-Βασιλιάς tverko της βοσνίας
Έτσι έχουμε:
- Τέσσερα αλβανικά στρατεύματα και αρκετές μονάδες από τη χιμάρα και την Ήπειρο. Σχεδόν όλη η αλβανική γη έστειλε τα μαχητικά τους.
- Ένας σέρβος στρατός (που γάιδαρος αριστερά)
- Ρουμάνος στρατός.
- Κροάτης στρατός.
- Ένα στρατός.
Έγινε αυτόματη μετάφραση  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ 17-6-2017 ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ [Κotsios Κotskas στο Φ.Β.] 
--------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν στην ανάδειξη των στόχων του ιστολογίου . Υβριστικά και προσβλητικά θα διαγράφονται