Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

H ΑΡΒΑΝΙΤΟΑΛΒΑΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ 1821.-ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ- ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 1821

H ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΟΥ 1821.

Τα γεγονοτα του 1821 οπως καταγραφονται στην επισημη και γι' αυτο κυριαρχη εκδοχη της Ελληνικης ιστοριας στηριζονται σε σειρα μυθοπλασιων που δημιουργηθηκαν για να διαγραψουν την ενοχλητικη πραγματικοτητα..Ακομη και η κηρυξη της επαναστασης στις 25 Μαρτιου στην Αγια Λαυρα εχει αποδειχθει πως δεν εγινε ποτε και πως καθιερωθηκε αρκετα χρονια μετα την συσταση του Ελληνικου κρατους με βασικο στοχο να αποκαταστησει το ρολο του κλήρου ο οποιος, εκτος λιγοστων περιπτωσεων κρατησε εχθρικη σταση απεναντι στους ξεσηκωμενους.  
Κλέφτης, αλλά τι Κλέφτης; Αρβανίτης χριστιανός ή Αρβανίτης μουσουλμάνος;

Ακαδημαϊκή η διάκριση.
Ιδιες φορεσιές, ίδιοι καημοί, ίδιοι πόθοι.


Οι στομφωδες εκφρασεις 'για του Χριστου την πιστη την αγια και της πατριδος την ελευθερια' εφευρεθηκαν πολυ μετα και ηταν αγνωστες στους αγωνιστες που ξεσηκωθηκαν εναντιον των Οθωμανων.Αλλωστε,δεν θα μπορουσε να ηταν διαφορετικα,καθως τα οπλα πρωτοπηρσαν απο κοινου χριστιανοι και Μουσουλμανοιστη συντρπτικη τους πλειοψηφια Αρβανιτες.Αυτο,ακριβως το
γεγονος,δηλαδη της χριστοισλαμικης συμμαχιας και του κοινωνικου χαρακτηρα της επαναστασης,οι περισσοτεροι ιστορικοι μας ειτε σκοπιμα δεν το αναφερουν ειτε το διαστρεβλωνουν επιδεικτικα.
Περιπου ενα χρονο πριν απο το ξεσπασμα της επαναστασης,την ανοιξη του 1820,με πρωτοβουλια του Οδυσσεα Αντρουτσου και Σουλιωτων καπεταναιων-αυτων που ειχαν συμμαχησει με τον Αλη Πασα-εγινε συγκεντρωσει στην Αρτα Αλβανων οπλαρχηγων,χριστιανων και μουσουλμανων.Στο συμβουλιο μετειχαν ο Ομερ Βρυωνης, βλαμης του Οδυσσεα [Χανι της Γραβιας],Σιλιχταρης Μποτας,Αγο Βασιαρη και Δερβις Χασαν.Τοτε αποφασιστηκε η υποστηριξη του Αλη και η απο κοινου αντμετωπιση των σουλτανικων στρατευματων,και στις 15 Ιανουαριου 1821 υπογραφεται στο Σουλι συνθηκη συμμαχιας μαζι τους,στην οποια ορκιζονται και τα δυο μερη 'να ειναι αδελφια,ενα κορμι και μια ψυχη' .
Ο Δημητριος Υψηλαντης μαθαινει την ειδηση της συμμαχιας με τους Νουσουλμανους Αρβανιτες και τους καρπους που εδωσε στην Ηπειρο και γραφει το Αυγουστο του 1821 απο την πολιορκια της Τριπολεως
<προς τους ανδρειους και πιστους συμμαχους και αρχηγους Αγο Βασιαρη,Τσεγκο μπεη,Μουρτο Τσαλη,Ταχιρ Αμπαζη,Σουλειμαν Μετο και λοιπους Τοσκηδες>
συγχαιροντας και ενθαρρυνοντας τους στο κινημα τους
<...Αλλα σεις,ω ανδρειοι Τοσκηδες,δεν καταγεσθε ουτε αποτους μικροψυχους Ανατολιτας,ουτε απο αδοξους Σκυθες.Εισθε απογονοι των προγονομων μας ηρωων.Και
τωρα,ενωθεντες με ημας δια την ελευθεριαν ,θεωρεισθε ως αδελφοι μας. Αφ' ου ο Παντοδυναμος Θεος και πρωτος υπερασπιστης της ελευθεριας μας χαριση αυτο το ουρανιον καλον,θελομεν σας εχει παντοτε συμμετοχους και το ονομα σας θελει μεινει,χωρις αμφιβολιαν και δοξαζομενον εις ολα τα βασιλεια της γης...>
Ο επαναστατημενος λαος ενθουσιαζεται στο ακουσμα αυτης της συμμαχιας και η Ελληνικη μουσα,δεν μενει αμετοχη στη γενικη εκδηλωση του θαυμασμου και της αγαπης των Ελληνων προς τους Αρβανιτες,χριστιανους και μωαμεθανους της Τοσκαριας.
Στην χειρογραφο εφημεριδα του Μεσολογγιου <Αιτωλικη> στις 10 Σεπτεμβριου 1821 ,ειναι δημοσιευμενο ενα ποιημα με τον τιτλο <Ασμα της περιφημου συμμαχιας των ενδοξων Αλβανων μετα των ηρωων Ελληνων της Ηπειρου>.
Αγαδες της Αλβανιτιας του Λιουμ Τεπελενας
και σεις απο τα αντικρυς χωρια της Δερβενας
η φημη σας ονομασε πυργους εμπιστοσυνης
γνησια τεκνα της τιμης και της ευγνωμοσυνης 

Απευθυνεται το ποιημα προς τον στραταρχη Μουχουρδαρη και τον Αλη πασα.Μαζι με αυτους εκθειαζει τους Σουλιωτεςκαι Ρουμελιωτης ηρωες.
Απο εδω και περα παιζεται ολο το υπουλο παιχνιδι με πρωταγωνιστες τους ξενοδουλους πολιτικαντηδες και τον κληρο που καταφεραν να εκφυλισουν το χαρακτηρα της συμμαχιας.
Ετσι,με την καθοδηγηση τυφλωμενων απο το θρησκευτικο μισος κληρικων στα μερη οπου επικρατησε η επανασταση,διαπραχθηκαν εγκληματα σε βαρος των Μουσουλμανων.Οι Χριστιανικες ωμοτητες εναντιον δικαιων και αδικων περιγραφονται με μελανα χρωματα απο τον Σπ.Τρικουπη και τον Μακρυγιαννη.Η συμμαχια εχει υποστει βαρυτατο πληγματαΗ διασπαση δεν αργει.Ο Μουσουλμανος Αρβανιτης Ταχιρ Αμπαζι οταν τον Νοεμβριο του 1821 κατεβαινει απο την Ηπειρο για να λαβει μερος στην Α' Εθνοσυνελευση διαπιστωνει πως σε Ρουμελη και Μοιρια οι ομοθρησκοι του εχουν υποστει διωγμο και,ακομη,οτι ολα τα τζαμια εχουν λεηλατηθει.δεν συνεχισε το ταξιδι του και ξαναγυρισε στην Αρτα.Συνεννοειται,εκει με τους αλλους ομοθρησκους του αρχηγους και το αποτελεσμα ηταν να χαλασουν την συμμαχια με τους χριστιανους και να ενωθουν με τον Χουρσιτ πασα εναντιον του Αλη πασα.Μονον ο Μουρτο Τσαλης και ο Χουσειν πασας εμειναν πιστοι στον Αλη και διετηρησαν την συμμαχια τους με τους Σουλιωτες .Τον Ιανουαριο του 1822,οταν ο Χουρσιτ πασας εδωσε τελος στη ζωη του Αλη πασα,οι δικοι του Τοσκηδες ειδοποιουν τους Σουλιωτες,οτι αφηνουν πια τον αγωνα και υποτασσονται ολοι στην εξουσια του Σουλτανου,ενω συγχρονως εκλαιγαν τον αρχηγο τους και το καυχημα τους.Οι Ελληνες της Ηπειρου εχασαν και αυτοι τις ελπιδες τους και ως επιλογο της συμμαχιας,εκδηλωνουν τον θαυμασμο τους προς τους Αλβανους και την συμπαθεια τους για τον χαμο του αρχηγου τους με το γνωστο τσακισμα των ηπειρωτικων τραγουδιων
Αρβανιτες παινεμενοι,πουν' ο Αλη πασας καυμενοι,
Αρβανιτες παλληκαρια,πουν' ο Αλη πασας λιονταρια
που ηταν αξιο παλλικαρι
και της Αρβανιτιας καμαρι.
Χριστιανικο Ορθοδοξο κρατος δεν θελαμε?Αλλα δεν θα ριχνουμε το βαρος στους Μουσουλμανους Αρβανιτες.Τωρα που η ιστορικη αληθεια εχει βγει στο φως εξηγουνται παρα πολλα πραματα.
------------------------------------------------------------------------------- 
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΡΠΙΛΗΣΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ= 
Με την ολοκλήρωση του επαναπατρισμού των Σουλιωτών στα γνώριμα λημέρια τους, ο Μπότσαρης οργανώνει τους συμπατριώτες του για μακροχρόνιο πόλεμο, διαβλέποντας τις ανάγκες του καιρού. Πρώτη δουλειά, η σύσταση αντι-οθωμανικής συμμαχίας με επιφανείς μουσουλμάνους αλβανούς οπλαρχηγούς, παλιούς συμμάχους του Αλή Πασά. Η συμμαχία επισημοποιείται τον Σεπτέμβριο του 1821 με την προσχώρηση κορυφαίων αρτινών και ακαρνάνων οπλαρχηγών και προβλέπει τη συγκέντρωση των δυνάμεων του συνασπισμού στο Κομπότι και το Πέτα, με άμεσο στόχο την πολιορκία και κατάληψη της Άρτας. Τον Οκτώβριο του 1821 πραγματοποιείται στο κεφαλοχώρι Πέτα γενική συνέλευση οπλαρχηγών (Σουλιωτών, Αλβανών και Ελλήνων της Άρτας και της Ακαρνανίας), μεταξύ των οποίων και οι Καραϊσκάκης και Μακρυγιάννης, όπου επαναβεβαιώθηκε ο «ακατάλυτος δεσμός» τους στον κοινό αγώνα κατά του οθωμανού δυνάστη.
Η ελληνο-αλβανική συμμαχία προκαλεί ωστόσο τη δυσφορία της πολιτικής ηγεσίας του εθνικού μας ξεσηκωμού (και κυρίως του πανταχού παρόντα Αλέξανδρου Μαυροκορδάτου), οι οποίοι σαμποτάρουν την ένωση και καταφέρνουν τελικά να τη διαλύσουν (με αιχμή του δόρατος τις σφαγές αλβανών αμάχων και τη σύληση των τζαμιών από κείνους τους Έλληνες που αντιτάσσονταν στην ελληνο-αλβανική σύμπραξη)… 
--------------------------------------------------------------------------------
Τον θάνατο του Μάρκου Μπότσαρη ύμνησε η λαϊκή και η έντεχνη μούσα, τόσο εντός Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό. Ο εθνικός μας ποιητής Διονύσιος Σολωμός τον έκλαψε στο ποίημα «Εις Μάρκο Μπότσαρη», όπως έκανε και ο Βίκτορ Ουγκό στα «Ανατολίτικά» του.
Ο επίλογος του χαμού του Μάρκου Μπότσαρη ήρθε την επομένη της άλωσης του Μεσολογγίου, τον Απρίλιο του 1826. Την ώρα που οι Αιγύπτιοι του Ιμπραήμ και οι Τουρκαλβανοί του Κιουταχή διαγωνίζονταν άγρια για την λαφυραγωγία του Μεσολογγίου, οι αιγύπτιοι στρατιώτες εντόπισαν το μνήμα του Μάρκου και αποπειράθηκαν να το συλήσουν. Και τότε οι αλβανοί μαχητές προτείνοντας τα καρυοφύλλια και τα γιαταγάνια τους προστάτευσαν τον τάφο του αγωνιστή από τη βεβήλωση, δηλώνοντας ότι δεν θα επέτρεπαν τη μετά θάνατον προσβολή της μνήμης ενός τέτοιου άντρα-πολεμιστή! Θρυλείται ότι ο ακόμα και ο Μουσταής Πασάς αναφώνησε πως «Θα ήθελα να έχω την παλληκαριά του»…

---------------------------------------------------------------------------------   Ειπαμε οτι στην ουσια,μετα την διαλυση της Ελληνοαλβανικης συμμαχιας του 1821,ηταν ενας εμφυλιος μεταξυ Χριστιανων Αρβανιτων και Μουσουλμανων Αρβανιτων.Το λενε ολοι οι ιστορικοι [Τζωρτζ Φινλευ,Γκορντον,Μπαρτολντυ].Το 1824 ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΑΝΤΡΟΥΤΣΟΣ που θεωρουνταν ο διαδοχος του ΑΛΗ ΠΑΣΑ πηγε στην Αιγυπτο και ηρθε σε συνεννοηση με τον ΜΕΧΜΕΤ ΑΛΗ για κοινο αγωνα κατα των Τουρκων.Δυστυχως για αλλη μια φορα η Εκκλησια και το κατεστημενο [Κοτσαμπασηδες,Φαναριωτες] τορπιλισαν την συμμαχια και θεωρησαν τον ΑΝΤΡΟΥΤΣΟ προδοτη και τον εκτελεσαν.Αυτη ηταν η πραγματικη αιτια που εφαγαν τον ΟΔΥΣΣΕΑ.Για αυτο να μην κατηγορουμε τους Μουσουλμανους Αρβανιτες που αναγκαστικα πηγαν με το μερος των Τουρκων.Σημερα υπαρχει ενα μονιμο πανω της ΘΥΡΑΣ 7 του Ολυμπιακου οτι ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΚΟ.Τι το ποιο φυσιλογικο και οι Αλβανοι να σηκωνουν πανω οτι Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ.Αυτα με λιγα λογια.

Η ΦΟΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 1821

Ολοι ξερουμε οτι οι πολεμιστες του 1821 φορουσαν σαν ενδυμα την φουστανελα.Για τους ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ δεν υπαρχει ενημερωση ποια ηταν η φορεσια τους.Στα κινηματογραφικα εργα που εχουμε δει ,οι σκηνοθετες μας τους παρουσιαζουν με τουρκικες βρακες και σαλβαρια.

Η αληθεια δυστυχως ειναι πολυ διαφορετικη.
Ολοι ξερουμε οτι με την εναρξη της επαναστασεως συνηφθηκε η ελληνοαλαβανικη συμμαχια την 1 Σεπτεμβριου 1821 και ολοι οι αρβανιτες χριστιανοι και μοπυσουλμανοι ηταν ενωμενοι κατα του κοινου εχθρου με αρχηγους τον ΜΑΡΚΟ ΜΠΟΤΣΑΡΗ και ΑΛΗ ΠΑΣΑ.Δυστυχως η συμμαχια τορπιλιστηκε (ας οψονται οι αιτιοι)και η μοιρα της ΕΛΛΑΔΑΣ θα ηταν πολυ διαφορετικη .

Οι Μουσουλμανοι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ μετα την διαλυση της συμμαχιας στραφηκαν κατα της ελληνικης επαναστασης του 1821 και να εχουμε αδελφοκτονο πολεμο.(Τζωρτζ Φιλνλευ-Ιστορια της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.)οπως πολυ παραστατικα μας το παρουσιαζει ο ποιητης μας ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ στο ποιημα του η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΑΛΑΜΑΝΑΣ.

<<...Το αιμα τ αρβανιτικο
μαζι με το δικο μας
αδερφωμενο εβαψε την γη....
Εχουν την ιδια τη βαφη
σα σμιγουν πεθαμενα
πως δε θα σμιξουν ζωντανα>> 


---------------------------------------------------------------------------- 
ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 1821
ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ
Πάνω σε αυτό το θέμα σκόπιμα καλλιεργείται μία θολούρα, ώστε τα Ελληνόπουλα να μαθαίνουν στρογγυλεμένους μύθους αντί αληθινής Ιστορίας. __________________________________
ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ
Ο Ρήγας Φεραίος πίστευε και κήρυττε μία γενική εξέγερση ΌΛΩΝ ανεξαιρέτως των υπόδουλων λαών της Οθωμανικής αυτοκρατορίας στη Βαλκανική χερσόνησο.
Στον "Θούριο" του γράφει:
" Βούλγαροι κι Αρβανίτες και Σέρβοι και Ρωμιοί για την Ελευθερία να ζώσουμε σπαθί..."
Οραματίστηκε μία Βαλκανική Συνομοσπονδία όλων των λαών της.
Αυτοί που προσπάθησαν την διακήρυξη αυτή να την κάνουν πράξη ήταν αρκετοί και σημαντικοί:
- Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης με τον φίλο και συμπολεμιστή του, Αλή Φαρμάκη, αρχηγό των Μουσουλμάνων Αρβανιτών του Μοριά (που οι Ελληνες εσφαλμένα τους αποκαλούν "Τουρκαλβανούς", ενώ είναι Αρβανίτες μουσουλμάνοι, όχι όμως Τούρκοι) τους οποίους συνέδεε οικογενειακή φιλία τριών γενεών, κάνουν το 1808 στη Ζάκυνθο μία ιστορική συμφωνία:
Κοινή επαναστατική δράση Ελλήνων και Αρβανιτών, με σκοπό μετά την επικράτηση να ιδρυθεί Ελληνο-Αλβανικό βασίλειο, με δύο επίσημες γλώσσες (Ελληνική-Αλβανική), δύο θρησκείες (χριστιανική-μουσουλμανική) και διπλή σημαία (σταυρό και δικέφαλο αετό).
Ερχονται σε συμφωνία και με τον Γάλλο αρμοστή των Ιονίων νήσων Δονζελότ, που για να τους συνδράμει θα τους επιτρέψει να στρατολογήσουν 15.000 Ελληνες πολεμιστές από τα Ιόνια και θα τους δώσει και 300 κανόνια μαζί με Γάλλους πυροβολητές, που για να μην γίνει Γαλλο-Τουρκικό διπλωματικό επεισόδιο θα τους ντύσει με φουστανέλες!
Ενώ οργάνωναν το σχέδιο, τον επόμενο χρόνο τα Ιόνια άλλαξαν χέρια, περνώντας στους Αγγλους και το σχέδιο ματαιώνεται... ________________________________________
ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1821
- Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης εργάζεται και επιτυγχάνει στην Βόρεια Βαλκανική συμμαχία και κοινή δράση Ελλήνων και Ρουμάνων (Μολδαυών και Βλάχων) καθώς και αρκετών Σέρβων και Βούλγαρων.
- Στην Νότια Ελλάδα (Μοριάς, Ρούμελη, Θεσσαλία, Ήπειρος και Νησιά) η Επανάσταση ξεκινά με κοινή δράση Ελλήνων, Χριστιανών Αρβανιτών ΚΑΙ Μουσουλμάνων Αρβανιτών ("Τουρκαλβανών"...). Αυτό το αποσιωπούν τα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας.
Ο φιλέλληνας Πουκεβίλ όμως, θα σημειώσει: «οι στρατιώται του Χριστού και του Μωάμεθ επολέμουν υπό τας αυτάς σημαίας».
Η Επανάσταση τους πρώτους μήνες του 1821 κυριολεκτικά ΣΑΡΩΝΕΙ, σπέρνοντας τρόμο και πανικό στους Τούρκους.
Μην περιμένετε όμως να βρείτε στα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας τα επιτεύγματα αυτά σαν αποτέλεσμα συνεργασίας. Κάνει...τζιζ.
Ονόματα όπως Ταχίρ Αμπάζη, Σουλεϊμάν Μέτο, Άγο Βασιάρη, μην περιμένετε να τα δείτε ποτέ στα σχολικά εγχειρίδια, δίπλα στα ονόματα Αθανάσιος Διάκος, Ανδρούτσος κλπ.
Όμως ο πρίγκιπας Δημήτριος Υψηλάντης, ο επίσημος ηγέτης της Επανάστασης, σε επιστολή του, τον Αύγουστο του 1821, εξαίρει την γενναιότητα και την αυταπάρνηση με την οποία πολεμούν τα παλληκάρια αυτά, που είναι "Τουρκαλβανοί".
"Προς τους ανδρείους καί πιστούς συμμάχους καί αρχηγούς Άγο Βασιάρη,Τσέγκο μπέη, Μούρτο Τσάλη, Ταχίρ Αμπάζη, Σουλεϊμάν Μέτο καί λοιπούς Τόσκηδες.....
...Αλλά εσείς ω αντρείοι Τόσκηδες, δεν κατάγεσθε ούτε από τούς μικρόψυχους Ανατολίτας, ούτε από τούς αδόξους Σκύθας. Είσθε ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ηρώων, καί τώρα ενωθέντες με ημάς διά την ελευθερία, θεωρείσθε ως ΑΔΕΡΦΟΙ ΜΑΣ.... ...Αφ'ού ο Παντοδύναμος θεός καί πρώτος υπερασπιστής της ελευθερίας μας χαρίση αυτό το ουράνιον καλόν, θέλομεν σας έχει πάντοτε συμμετόχους καί το ονομά σας θέλει μείνει, χωρίς αμφιβολίαν ΑΘΑΝΑΤΟΝ, ακουόμενον καί δοξαζόμενον είς όλα τα βασίλεια της γης..." (ΚΕΦΑΛΑΙΑ δικά μου, για υπογράμμιση)
Αντί λοιπόν, σύμφωνα με την εκτίμηση-υπόσχεση του Υψηλάντη, το όνομά τους να "μείνει, χωρίς αμφιβολίαν αθάνατον," αντίθετα, αφαιρέθηκε και απαγορεύτηκε από όλα τα βιβλία Ιστορίας, όταν μετά την επανάσταση κυριάρχησαν οι άκαπνοι δοσίλογοι, που έγραψαν μία ψεύτικη ιστορία για το 1821 και την διδάσκουν μέχρι σήμερα. .........................................................................................................
ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΠΑΣΕ Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΟΙ ΜΠΑΜΠΕΣΙΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ
Οπως γράφει ο Μακρυγιάννης στα απομνημονεύματά του, όταν κίνησαν 1500 Έλληνες και 1200 "Τουρκαλβανοί" να πάνε μέσω Ακαρνανίας (επαρχία Βάλτου) στην Άρτα για να πολεμήσουν τους Τούρκους, (με πρόσκληση του Αλή πασά!) αρχές Νοεμβρίου 1821.
Το κυρίως σώμα (μικτό) πήγαινε μπροστά και η οπισθοφυλακή (μικτή επίσης) ακολουθούσε σε αρκετή απόσταση. Οι Έλληνες της οπισθοφυλακής δολοφόνησαν τους συμμάχους τους Αρβανίτες, τους έγδυσαν και τους πέταξαν σε ένα ρέμα! Όταν έφτασαν όλοι στην Άρτα οι Έλληνες έκαναν πως δεν ξέρουν τίποτε. Ένας όμως "Τουρκαλβανός" της οπισθοφυλακής, που τον νόμισαν σκοτωμένο, επέζησε και αργότερα φτάνει τραυματίας σχεδόν γυμνός και διηγήθηκε το επεισόδιο.
"Πέσαν τα μούτρα μας, δεν είχομεν τι να ειπούμε" γράφει ο Μακρυγιάννης, ενώ οι ηγέτες των συμμάχων "Τουρκαλβανών" αναφωνούσαν "Αλλάχ, Αλλάχ, οι Τούρκοι μας σκοτώνουν γιατί είμαστε μαζί σας και σεις μας σκοτώνετε γιατί είμαστε Μουσουλμάνοι"
Έστειλαν ένα μικτό άγημα πίσω και διαπίστωσε το φρικτό και συνάμα ντροπιαστικό γεγονός, που δυστυχώς δεν ήταν μεμονωμένο. Παρόμοια έγιναν και στο Μεσολόγγι και αλλού, Συγχρόνως οι Έλληνες βεβήλωναν και τζαμιά!
Την άνανδρη και ντροπιαστική συμπεριφορά της Ελληνικής πλευράς προς τους συμμάχους της δεν θα την δείτε πουθενά γιατί οι εθνικές ντροπές αποσιωπούνται συστηματικά...
Στην 1η Εθνοσυνέλευση στην Επίδαυρο, 20 Δεκεμβρίου 1821, ο Ταχήρ Αμπάζη μιλώντας σαν εκπρόσωπος των Μουσουλμάνων Αρβανιτών καταγγέλει τα περιστατικά αυτά και ανακοινώνει το σπάσιμο της συμμαχίας.
Από τα τέλη του 1821, που σπάει η συμμαχία, οι μεν μουσουλμάνοι Αρβανίτες περνούν στην Τουρκική πλευρά ενώ οι χριστιανοί Αρβανίτες συνεχίζουν με την Ελληνική.
Το γεγονός αυτό κυριολεκτικά ΧΑΝΤΑΚΩΣΕ την Επανάσταση, αφού έστειλε σαν ανέλπιστο δώρο στους Τούρκους τον πιο αξιόμαχο ίσως σύμμαχο μας, και ήταν ίσως η βασικότερη αιτία για την τελική αποτυχία της Επανάστασης.
Ενδεικτικά και μόνον αναφέρω, ο πολέμαρχος της Ανατολικής Στερεάς, Οδυσσέας Ανδρούτσος, από ένα ασκέρι 3.000 Αρβανιτών μουσουλμάνων ("Τουρκαλβανών") που είχε στις διαταγές του, έφυγαν όλοι και μένει μόνος του! Το πρωτοπαλλήκαρό του, φεύγοντας του λέει: "Καπετάνιο, από σεβασμό στην αφεντιά σου δε σε χαλάμε" (σσ. χαλάμε=σκοτώνουμε)
Επί πλέον, όπως φάνηκε αργότερα, οι επιφανέστεροι στρατιωτικοί ηγέτες της Τουρκικής πλευράς δεν ήταν Τούρκοι αλλά μουσουλμάνοι Αρβανίτες, όπως ο Ομέρ Βρυώνης, αλλά και ο Ιμπραήμ, που έσβησε την επανάσταση του Μοριά. .............................................................................................................
Στα μέσα του 1827 δεν υπάρχει πια πουθενά αναμμένη ούτε μία εστία Επανάστασης. Στρατιωτικά η Επανάσταση ηττήθηκε, αν και αυτό στα σχολικά εγχειρίδια δεν ομολογείται ανοιχτά...
Οταν οι Ευρωπαίοι είδαν ότι η Ελληνική Επανάσταση έσβησε άδοξα, πίεσαν πολιτικά τον Σουλτάνο να παραχωρήσει στους Ελληνες ένα κρατίδιο. Οχι βέβαια από φιλευσπλαχνία, αλλά για να ψαλιδίσουν την δύναμη του Σουλτάνου και επί πλέον να αποκτήσουν πρόσβαση στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.
Αυτός αρνήθηκε. Η συνέχεια πασίγνωστη.
Μέσα σε τρεις ώρες του βούλιαξαν όλο σχεδόν τον Τουρκικό στόλο στο Ναβαρίνο και τότε υπέγραψε την ίδρυση ενός Ελληνικού κράτους που αποτελείτο μόνο από το Μοριά, τη Ρούμελη και τα κοντινά νησιά του Αργοσαρωνικού.
Ο τρόπος ίδρυσης του Ελληνικού κράτους,( όχι με το σπαθί του αλλά με ξένο μέσον), έβαλε τις υποθήκες της μελλοντικής πορείας εξάρτησης από τις ισχυρές Ευρωπαϊκές δυνάμεις.
-------------------------------------------------------------------
το απόσπασμα απο τ'απομνημονεύματα του Θοδωράκη:
" Ἀλὴ Φαρμάκης ἐπῆρε τὴν ἄδειαν νὰ ἰδεῖ τὰ χωριά του, ἕως ὅτου νὰ ἔλθει ὁ Κολοκοτρώνης, καθὼς ἔλεγε, καὶ ἔτζι ἐπῆρε μιὰ πενηνταριὰ χιλιάδες γρόσια καὶ ἐστείλαμε καΐκι καὶ ἦλθεν εἰς τὴν Ζάκυνθο. Ἐρχόμενος εἰς τὴν Ζάκυνθο, ἀπεφασίσαμεν νὰ ὑπάγομε εἰς τὸ Παρίσι διὰ νὰ εὕρομε τὸν Βοναπάρτε, καὶ ἐπήγαμε εἰς τοὺς Κορφούς, καὶ ὁ τότε γενικὸς διοικητὴς Δονζελὸτ μᾶς ἐμπόδισε, λέγοντάς μας, ὅτι: «Μείνετε ἐδῶ καὶ ἐγὼ γράφω καὶ θέλετε ἔχει ἀπόκρισιν, μόνον ἡμεῖς νὰ κάμομε τὸ σχέδιο ἕως ὅτου νὰ ἔλθει ἡ ἀπόκρισις τοῦ Αὐτοκράτορος». Τὸ σχέδιον ποὺ ἐκάμαμε μὲ τὸν Δονζελὸτ ἦτον τὸ ἀκόλουθο: Νὰ μᾶς δώσει 500 κανονιέρους μὲ φουστανέλες ἐνδυμένους, 5.000 Ἕλληνες ὁποὺ εὑρίσκοντο εἰς τὴν γαλλικὴν δούλευση. Καὶ μᾶς ἔδωσε γρόσια διὰ νὰ στρατολογήσομε εἰς τὴν Τζαμουριά, ὅπου ἦσαν ἐχθροὶ τοῦ Ἀλῆ πασᾶ. Ἐπεράσαμεν εἰς τὴν Τζαμουριά, καὶ ἐκάμαμε 3.000 μισθωτοὺς Τζάμηδες καὶ ἤλθαμε εἰς τὴν Πάργα, καὶ τοὺς ἐμβαρκάραμε διὰ τὴν Ἅγια Μαύρα. Ἡ σύναξις ἔμελλε νὰ γίνει εἰς τὴν Ἅγια Μαύρα καὶ Ζάκυνθον. Ἐπέρασα μὲ 600 εἰς τὴν Ἅγια Μαύρα. Τὸν αὐτὸν καιρόν, εἰς τὰς 9, ἤλθανε οἱ Ἄγγλοι εἰς τὴν Ζάκυνθο, ἔκαμαν τεσβάρκο καὶ ἐπερίλαβαν τὴν Ζάκυνθο, τοὺς δὲ Φραντζέζους τοὺς ἔστειλαν εἰς τοὺς Κορφούς (1), τοὺς δὲ Ἕλληνας ἕως 400 τοὺς ἔβαλαν εἰς τὰ καράβια ὡς πριζονιέρηδες (αἰχμαλώτους). Ἐπῆραν καὶ τὴν Κεφαλονιά, Θιάκι καὶ Τζηρίγο, καὶ ἔκαμαν τὸ ἴδιο. Ἔλαβε ἀπὸ τὸν ἀρχιστράτηγο τῶν Ἄγγλων, ὁποὺ ἦτον εἰς τὸ Παλέρμο, ὁ Γκενερὰλ ὁ Ὀσβὰλ διαταγὴ νὰ λάβει εἰς δούλευση ὅλους τοὺς Ἕλληνας, καὶ ἐπὶ κεφαλῆς ὁ Τζούρτζ, ὅστις ἦτον τότε ταγματάρχης. Ἡμεῖς, ἀφοῦ εἴδαμεν ὅτι ἦλθαν Ἄγγλοι εἰς τὰ νησιά, ἐγράψαμε στὴν Πάργα νὰ μὴν ἔλθουν πλέον στρατεύματα, διατὶ τὸ σχέδιο ἐχάλασε μὲ τὴν παρρησίαν τῶν Ἄγγλων. Τὸ σχέδιον ἦτον ὅτι ὅλα τὰ κάστρα τῆς Μεσσηνίας, τῆς Πάτρας, τῆς Μονεμβασίας, ἅμα ἐβγοῦμε, νὰ κηρυχθοῦν ὑπὲρ ἡμῶν. Καὶ ἦλθαν ὅλοι οἱ Τοῦρκοι καὶ Ρωμαῖοι οἱ σημαντικοὶ καὶ ὁμίλησαν εἰς τὴν Ζάκυνθο, νὰ κάμομε μιὰ κυβέρνηση, συνθεμένη ἀπὸ 12 Τούρκους καὶ 12 Ἕλληνας νὰ κυβερνοῦν τὸν λαόν. Οἱ Τοῦρκοι ἐπίσης νὰ καταδικάζονται καθὼς οἱ Ἕλληνες. Τοὺς νόμους τοὺς εἴχαμε ἐγγράφους εἰς τοὺς Κορφοὺς ἀπὸ τὸν Δονζελότ. Ἡ σημαία μας, ἀπὸ τὸ ἕνα μέρος τὸ φεγγάρι καὶ ἀπὸ τὸ ἄλλο τὸ Σταυρό, καὶ τὸ σχέδιό μας ἦτον, ἅμα ἐπατούσαμε τὸν Μορέα νὰ κάμομε ἀναφορὲς εἰς τὸν Σουλτάνο καὶ νὰ τοῦ λέγομεν, ὅτι: ἡμεῖς δὲν ἀποστατήσαμεν ἐναντίον σου, πλὴν ἐναντίον τοῦ τυράννου τοῦ Βελῆ πασᾶ, καὶ ὁ Δονζελὸτ ἠκούετο μὲ τὸν Σεμπαστιάνη, πρέσβην εἰς τὴν Κωνσταντινούπολιν, ὥστε νὰ ἐμποδίσουν τὸν Σουλτάνο διὰ κάθε κίνημα. Ὁ μυστικὸς μου σκοπός, ἀφοῦ ἐμβαίναμε καὶ ἐπιάναμε ὅλα τὰ φρούρια, τότε τὸ ἐκάμναμε ἐθνικότερο καὶ ἐχαλούσαμε τοὺς Τούρκους. Αἱ περιστάσεις ἤθελαν μὲ ὁδηγήσει τί ἔμελλα νὰ κάμω. Εἰς τὸ σχέδιόν μας ἦτον ὅτι, ἂν μᾶς κάμει χρεία νὰ ἐβγάνομε ἕως 15.000 Ἑπτανησίους. Διὰ τρεῖς ἡμέρες καὶ νύκτες ἐγώ, ὁ Ἀλὴ Φαρμάκης καὶ ὁ Δονζελὸτ μὲ ἕνα γραμματικὸ ἐκάμαμε τὸ σχέδιο αὐτό, καὶ προετοιμάσαμεν ὅσα ἔμελλαν νὰ γίνουν."
Τουρκοι εδω ειναι οι μουσουλμανοι Αλβανοι και Ελληνες οι χριστιανοι Αλβανοι (Αρβανιτες)....στο παραλιγο η Ελλαδα θα ειναι Αρβανιτικο Κρατος,βεβαια ιδιος λαος,φιλη και ιδια γλωσσα με τους Αλβανους.

Φιλοι μου Ελλαδηκοι Αρβανιτες ,η Αρβανιτες της Ελλαδος..Κανεις δεν εχει πολεμησει πιο πολυ απο μενα γι σας .Η Ελλας ομως δεν σεβετε ουτε τους Αρβανιτες ,ουτε τους Αρβανους.Στους Αρβανιτες ουτε ενα κλαδος της Αρβανιτωλωγιας, δεν επετρεψε για 200 χρονια,ενω στους Αλβανους δεν εδωσε ποτε και σε κανεναν ιθαγενεια. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΦΙΛΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ - ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ . Σου εχω την φιλια αν μου εχεις την καλοσυνη . Οταν λειπουν και τα δυο μη ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ . Να μου πειτε αν κανω λαθος.
---------------------------------------------------------------------
ΓΩΓΟΣ ΜΠΑΚΟΛΑΣ=Ο καπετανιος που συμβολιζει τον εμφύλιο σπαραγμό δηλαδή μεταξύ χριστιανών καί μουσουλμάνων Αρβανιτών «πού τούς χώρισαν η τουρκιά καί οί θρησκείες». 
----------------------------------------------------------------------------------------
Ο καπετάνιος Αρτινός Γώγος Μπακόλας καί θείος τού Καραϊσκάκη τη μιά πήγαινε με τούς «Τούρκους» καί την άλλη με τούς «Έλληνες»,μας λέει ο Σπυρίδων Τρικούπης στην ιστορία του.
Μα πόσα καί πόσα τέτοια «παράξενα» καμώματα θα συναντήσουμε φίλοι μου στα τραγικά χρόνια τού '21.


Οί ιστοριογράφοι μας τα περνάνε συνήθως στο ντούκου, αλλά τα συμπεράσματα πού βγαίνουν όμως από τα τόσα πού λένε έχουν έναν κοινό παρανομαστή:την ΑΡΒΑΝΙΤΙΑ.
Τον εμφύλιο σπαραγμό δηλαδή μεταξύ χριστιανών καί μουσουλμάνων Αρβανιτών «πού τούς χώρισαν η τουρκιά καί οί θρησκείες».
Χωρίς λοιπόν τον παράγοντα Αρβανιτιά ποτέ δεν θα καταλάβουμε παρόμοια περιστατικά πού γιομίζουν το έπος τού '21.
Καί οί δύο αντιμαχόμενες πλευρές ένοιωθαν τον πόνο της αδελφοσφαγής καί τα καμώματά τους μας τα αφήνουν ανεξήγητα.
Καί μας λέει λοιπόν ο ιστοριογράφος:«ο Μπακόλας αηδιασμένος από την όλη κατάσταση τού ελληνικού στρατεύματος αποσύρεται από τον αγώνα καί παραμένει Τούρκος!!! μέχρι το τέλος της ζωής του»!!!
Καταλαβαίνετε φίλοι μου;την ίδια ακριβώς στιγμή πού ναυαγεί η γνωστή «Έλληνο-Αλβανική συμμαχία»,από την μάχη τού Πέτα καί μετά τα παρατά όλα!Καί μάλιστα παραμένει «Τούρκος»,δηλαδή μουσουλμάνος!
Ο θείος τού Καραϊσκάκη,πιστός στούς αδελφούς του μουσουλμάνους Αλβανούς,αφού είχε δώσει την Μπέσα του μαζί με τούς Σουλιώτες,ξαφνικά τα παρατά αρνούμενος την συμμετοχή του στον εμφύλιο σπαραγμό καί πεθαίνει μουσουλμάνος!
Τα ίδια γιά αρκετούς μήνες,μετά το σπάσιμο της περίφημης συμμαχίας,οί Σουλιώτες αποσύρονται καί εκείνοι απογοητευμένοι!Τα ίδια θα δούμε καί με τον Καραϊσκάκη καί με τον Αντρούτσο καί τόσους άλλους.
----------------------------------------------------------------------------------------
http://www.greekalert.com/2012/03/21_28.html
---------------------------------------------------------------------
Ο Αλβανός,ο Γιωργάκης Βάγιας,ο Κασομούλης καί τ'αρβανίτικα.
Αλβανός όπως αντιλαμβάνεται κανείς καλείται ο μουσουλμάνος Αρβανίτης μισθοφόρος τού οθωμανικού στρατού.
Οί «Έλληνες» πού μιλούν τ' αρβανίτικα δεν είναι...Αρβανίτες.
Τα παλαιότερα επώνυμα τού Κασομούλη ήταν Τσάμης καί Αρβανίτης.Μύλος δηλαδή... 
---------------------------------------------------------------------------
Αμπτή Γκέκα
πρόκειται γιά ένα ακόμη παράδειγμα από τα πάμπολλα πού αναφέρονται από τούς συγγραφείς ως προς τούς εθελοντές
μουσουλμάνους Αλβανούς.
«Τούρκος την γέννησην» εννοεί το θρήσκευμά του καί παρόλο πού είναι περιττό να σημειωθεί,η καταγωγή του είναι αλβανική όπως δείχνει καί το επώνυμό του.
Η σωστή διατύπωση τού ονόματος σίγουρα θα είναι Αμπντούλ Γκέκα.
Φωτογραφία του Kotsios Kotskas.
--------------------------------------------------------------------------
Τούρκοι» Αρβανιτογέγκηδες
Πόσα καί πόσα παρόμοια περιστατικά θα συναντήσει κανείς μελετώντας τα γεγονότα εκείνης της εποχής.
Πόσες παρόμοιες περιγραφές πού δείχνουν αυτόν τον αδελφοκτόνο αγώνα.
Φωτογραφία του Kotsios Kotskas.
----------------------------------------------------------------------
EΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ-ΜΑΡΙΟΚΟΡΔΑΤΟΣ-ΑΝΤΡΟΥΤΣΟΣ
-------------------------------------------------------------------------
1η Εθνική Συνέλευση της Επιδαύρου:
συμμετοχή καί εκπροσώπηση των Αλβανών μουσουλμάνων,
παρότι είχε λήξει η Έλληνο-Αλβανική συμμαχία!

--------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟ-ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΟΥ 1821
ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΩΝ [Τζ.Φινλευ,Βαρντολντυ,Γκορδον]
--------------------------------------------------------------------------
Έπηξε ο τόπος στη φουστανέλα καί δώστου αλληλοσφαγή αρβανίτικη,βαπτισμένη «ελληνική» τάχα,απέναντι στην ...ελεεινή Αρβανιτιά πού πολέμησε εναντίον των...«Ελλήνων».
Παρ' τ'αυγό καί κούρευτο καί άντε βγάλε άκρη...
Μάχες Άργους καί Αγιονορίου Κορίνθου,σχέδιο τού Αρβανίτη αγωνιστή Παναγιώτη Ζωγράφου.
--------------------------------------------------------------------------
Παντού φουστανελάδες.
Ποιοί είναι αυτοί πού αλληλοσφάζονται;Ποιοί φουστανελάδες είναι οί Αλβανοί καί ποιοί οί Αρβανίτες;Ποιοί οί «Έλληνες» καί ποιοί οί «Τουρκαρβανίτες»;Γιόμισε ο τόπος φουστανέλα καί άντε να εξηγηθεί ο εμφύλιος σπαραγμός.
Γιατί περί αυτού επρόκειτο:γιά ένα Άρβανιτο-Αρβανίτικο μακελειό.
Η μάχη της Αλαμάνας.
Σχέδιο τού Αρβανίτη αγωνιστή από την Μπαρδούνια,
Παναγιώτη Ζωγράφου.
----------------------------------------------------------------------
Η μάχη στο Πέτα.
Καβάλα στ'άλογο ο Αλβανός Ισμαήλ Πλιάσα.
«Τούρκοι» καί «Έλληνες» τίγκα στη φουστανέλα.
Εάν λέγαμε ότι πρόκειται γιά μουσουλμάνους Αρβανίτες καί γιά χριστιανούς Αρβανίτες θα είμασταν σύμφωνοι με την ιστορική αλήθεια.
Σχέδιο τού Αρβανίτη αγωνιστή Παναγιώτη Ζωγράφου.
--------------------------------------------------------------------------
Πρώτη πολιορκία της Ακρόπολης από τον Κιουταχή.
Φουστανελάδες παντού,εχθροί καί αντίπαλοι,«Έλληνες» καί «Τούρκοι» αντιμέτωποι.
Σχέδιο Παναγιώτη Ζωγράφου,Αρβανίτη αγωνιστή από την Μπαρδούνια.
--------------------------------------------------------------------------
Ποιός θα μας περιγράψει καί θα πεί ΟΛΗ την αλήθεια γιά τα γεγονότα
τού έπους του 1821;
Ποιοί είναι όλοι αυτοί οί φουστανελάδες πού αντιμάχονται μεταξύ τους;
Ποιοί είναι οί εχθροί καί οί αντίπαλοι πού έχουν τα ίδια φερσίματα,την ίδια γλώσσα καί την ίδια πολεμική ενδυμασία;
Ποιός επιτέλους θα εξιστορήσει αυτό το Άρβανιτο-Αρβανίτικο μακελειό;
Πρώτη πολιορκία της Ακρόπολης
σχέδιο τού Αρβανίτη από την Μπαρδούνια,
αγωνιστή Παναγιώτη Ζωγράφου
-------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------
ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ

Το 1825 προωθήθηκε από αγγλόφιλους κύκλους – με προεξάρχοντα τον Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο - ένα Ψήφισμα να ζητήσουν οι Έλληνες την Αγγλική Προστασία. Άλλοι που διαφωνούσαν το ονόμασαν Ψήφισμα Εθνικής Υποτέλειας]. Ήταν η περίοδος ζυμώσεων που κατέληξαν στη δημιουργία των λεγόμενων ξενικών κομμάτων, αγγλικού – γαλλικού –ρωσικού. Ουσιαστικό στοιχείο της ταυτότητάς τους ήταν η ελπίδα ότι οι αντίστοιχες τρεις ευρωπαϊκές δυνάμεις επρόκειτο να προσφέρουν βοήθεια στους Έλληνες τον καιρό του Αγώνα και διπλωματική συμπαράσταση.
---------------------------------------------------------------------------------------
Πριν ξεκινήσουμε, ας παρατηρήσουμε ότι σύνηθες είναι σε επαναστατημένους λαούς τα κόμματα να ξεπηδούν από τις διαφορές και τις αντιθέσεις μεταξύ των μελών τ
RETHNEA.GR

-----------------------------------------------------------------------
http://filonoi.gr/2013/05/26/f-oi-kallerghdes-oi-tsoyderoi-kai-o-periergos-toys-rolos-sthn-pagkosmiopoihsh/
------------------------------------------------------------------------
Ποιος ο λόγος να θυμάται κανείς πως η εναρκτhttp://www.efsyn.gr/…/i-ethnegersia-tis-24is-fevroyarioy-18…
ήρια προκήρυξη του Αγώνα εκδόθηκε στις 24 Φλεβάρη στο Ιάσιο της Ρουμανίας, και μάλιστα με περιεχόμενο πολύ διαφορετικό από τη διεκδίκηση ανεξάρτητης κρατικής οντότητας για τους…
EFSYN.GR

-----------------------------------------------------------------------
ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ 25-10-2017 ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ [Kotsios Kotskas sto F.B.]
--------------------------------------------------------------------------


3 σχόλια:

  1. ι λεκσι ελλινεσ ειναι μιθοσ εφοσον ολι καπετανει ιταν αλβανι , και καναν τιν επαναστασι ,τοτε΄΄που ιτανε ι γρεκι , δεν ιπιρχανε,και δεν ιπαρχουν,,στιν ελλαδα ο καθαροσ ελλινασ ειναι ΑΛΒΑΝΟΣ ολι ι αλλι ειναι ΤΟΥΡΚΙ ΕΓΙΠΤΙ ΣΙΡΙΑΝΕ ΣΛΛΑΒΙ ΕΓΟ ΤΟΥΣ ΓΝΟΡΙΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. piro ciko εσυ εισαι τουρκαλβανος κατσαπλιας που σε πληρωνουν για να τα λες αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πριν από το τέλος του 18ου αιώνα δεν υπάρχουν άνθρωποι που να αυτοπροσδιορίζονται ως Ελληνες σε επίπεδο εθνότητας. «Μια «εθνική» ελληνική ταυτότητα» γράφουν «κατασκευάζεται μόνο με τον ελληνικό Διαφωτισμό» (ο Σβορώνος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν στην ανάδειξη των στόχων του ιστολογίου . Υβριστικά και προσβλητικά θα διαγράφονται