Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΣΙΣ 'ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ' ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΩΝ

Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΣΙΣ 'ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ' ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΩΝ. 
----------------------------------------------------------------------------------------- 
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΧΗ ΕΝΑΙ:Ή ταν ή επί τας : Ή να την φέρεις νικητής ή να σε φέρουν πάνω της νεκρό, ή θα καταφέρουμε ή θα αποτύχουμε, ό,τι θέλει ας γίνει. 

   Ο αγώνας είναι δύσκολος αλλά πρέπει να αγωνιστούμε μέχρι τέλους , ή ταν ή επί τας.
Τη φράση έλεγαν οι Σπαρτιάτισσες μητέρες στα παιδιά τους, όταν τους
έδιναν την ασπίδα για τον πόλεμο.
Πλουτάρχου Λακεδαιμ. Αποφθ.16 
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ Η ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΣΩΣΤΗ; ΣΤΕΚΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΩΣ; 
Εαν λαβουμε υποψη μας με τις τελευταιες γλωσσολογικες μελετες οτι οι ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ειναι συγγενικο φυλο με τους ΙΛΛΥΡΙΟΥΣ,και η γλωσσα των ΙΛΛΥΡΙΩΝ ειναι η σημερινη ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ και ΑΛΒΑΝΙΚΗ,μπορουμε να επεξηγησουμε την ακριβη εννοια της φρασης 'Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ'. 
Οπως επεξηγηθηκαν ολες οι ανερμηνευτες επιγραφες της ΛΗΜΝΟΥ και ΚΡΗΤΗΣ [Χεττιτικες,Πελασγικες,Ετεοκρητικες,Ετρουσκικες] με την σημερινη Αρβανιτικη γλωσσα.Απο τον Ι.ΘΩΜΟΠΟΥΛΟ με 'ΤΑ ΠΕΛΑΣΓΙΚΑ' του,και το Ν.ΣΤΥΛΟ με 'ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑΣ. 
------------------------------------------------------------------------------------- 
Το γνωστο της Σπαρτιατισσας 'ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ' που ελεγε στο παιδι της,εξηγουμαι σημερα ΤΗΝ [Ασπιδα] η ΕΠΙ ΤΑΣ [Ασπιδας]. 
Αν επροκειτο να πεθανει θα τον εφερναν επι ΤΑΝ[ΤΗΝ] και δεν θα τον απλωναν σε πολλες ασπιδες συγχρονως δια να τον εφερναν ΕΠΙ ΤΑΣ.Αρα γραμματικως ασταθει το ΤΑΣ. 
Η ακομη αν εμεινε επι τοπου θα απλωσε νεκρος ΕΠΙ ΤΑΝ[ΤΗΝ],δηλαδη στη δικη του ΑΣΠΙΔΑ. 
Αρα αν η ευχη μιλουσε μονο για το παιδι της επρεπε να διατυπωνεται ως εξης για να στεκει γραμματικως: 
ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΝ[Την η επι την] 
Ας μην ψαχνουν αδικως να το αιτιολογησουν αλλοιως οι ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ.Η αληθεια ειναι οτι η Σπαρτιατισσα μιλουσε για ολα τα στρατευμενα παιδια και ελεγε για ολους την λεξη 'ΤΑΝ'. 
Το 'ΤΑΝ' ηταν ο ποθος και η ευχη ολων.Ηταν ο σκοπος για τον οποιο γινοταν ο πολεμος και ξεκινουσε απο μια αναμνηση του παρελθοντος των Σπαρτιατων που πολεμουσαν για την εννοια ΤΑΝ[Το δικο μας,τα δικα μας]ενεργουντες ομαδικα. 
Συμβαινει στην Αρβανιτικη να εξηγειται ακριβως η λεξις ΤΑΝ[Το δικο μας,τα δικα μας],ειτε χωραφια ειναι,ειτε κοπαδι,ειτε σπιτι,δηλαδη γενικως ιδιοκτησια μας.Η ιδιοκτησια του συνολου της ΦΑΡΑΣ. 
Αν λοιπον οι Σπαρτιατες δεν κατωρθωναν να διεκδικησουν το ΤΑΝ[δικο μας,δικα μας],τοτε επρεπε να πεσουν ολοι ΕΠΙ ΤΑΣ.Μ' αυτο τον τροπο στεκει καλλιστα η συνταξη τω ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΣΣΩΝ <ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ>. 
Να αποτελει και αυτο μια συμπτωση; 
Για τη ΦΑΡΑ[Φατρια] υπηρχε το ΤΑΝ [δικο μας,δικα μας].Αργοτερα ομως οταν ομως οταν τα ατομα αποσυνδεονται απο την ΦΑΡΑ τοτε μιλουν για το ΤΙΜΗ [Το δικο μου].Τοτε αλλαζει το πολεμικο συνθημα και ο ανθρωπος πολεμα για το ΤΙΜΗ.Στους Ελληνες παρεμεινε οτι πολεμαει για τιην Τιμη.Συμπτωση και αυτο;Η λεξη ΤΙΜΗ παιρνει για τους Ελληνες διαφορες εννοιες. 
Διδοντας νομισματα, οταν τα μεταχειριζεται,επειδη θα αποκτησει με αυτα κατι δικο του,δηλαδη το ΤΙΜΗ [δικο μου] ονομαζει τα αντιστοιχα χρηματα ΤΙΜΗ η ΤΙΜΗΜΑ.Υστερα η λεξη ΤΙΜΗ για το εμποριο θα ανταποκρινεται μονο στην αξια της μοναδος βαρους η ογκου των αγαθων.Ακομη χαρακτιριζει την εννοια της ηθικης. 
Οι Αρχαιοι ανθρωποι ειχανε συναισθηση των λεξεων και εννοιων που κρυβουν οι λεξεις.Οι σημερινοι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ λεγοντας την λεξη ΜΠΑΤΑΝ εννοουν μονο την ΑΠΟΘΗΚΗ,αλλα οι Αρχαιοι ΙΛΛΥΡΙΟΙ εννοουσαν ΜΠΑ-ΤΑΝ [η βαστουσα τα δικα μας] δηλαδη Η ΑΠΟΘΗΚΗ. 
ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ 2-2-2016 ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 
----------------------------------------------------------------------------------- 
Επιτύμβια στήλη πολεμιστή,με ασπίδα καί φίδι από την αρχαία Σπάρτη.
Τάφος από Malësia διακοσμημένος με ηλιακό σύμβολο,την σελήνη καί φίδι.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snake 

Snake Cult undoubtedly has been more widespread cult to Illyrians! This reptile, as historical sources say, has associated
the Illyrians, even from the beginnings of their existence. We recall the story of the legend of Kadmi and Harmony by Apollodorus.
According to this legend, Kadmi, son of Phoenician king Agenor and his wife Harmony came in territory the Illyrians lived. There
was born their son, whom baptized with the name Illyrios and that immediately after birth snake wrapped, transferring to child his
magical powers. Legend finally goes on turning Kadmi and Harmony into snakes in old age207
.
Although the figure of the snake as an Illyrian cult figure, is treated many times in various works and in relation to this
symbol are given so far many important data from various scholars, and considering the fact that with regard to this we can not
bring any scientific innovation, we will not stop so much in general interpretation of his image. Instead, we will try to address the
Illyrian cult figure in conjunction with other figures presented in this monument.
Although many researchers believe that the cult has been spread only in southern Illyrians, especially in culture of
Trebenishtit, every day is realized that the two Illyrian known cults, he Snake and the Sun have coexisted along the entire Illyria.
Presentation of the figures of the two cults, on the monument which we are treating, perhaps speaks in favor of this
hypothesis, since ancient Dardania even though very influenced by the culture of Trebenishtit, it nevertheless is not part of southern
Illyria. In the case of the snake figure, it seems that it has several meanings! Except as guardians of the tomb, it also symbolizes the
resurrection in the afterlife, since, as mentioned earlier, its simultaneous appearance with the cult of the Sun, not only strengthens
this view, but is also a very rare presentation
Φίδι
Απλή αίρεση αναμφίβολα έχει πιο διαδεδομένη αίρεση στους ιλλυριούς! Αυτό το ερπετό, όπως ιστορικές πηγές αναφέρουν, έχει συσχετιστεί
Την εποχή των ιλλυριών, ακόμη και από την αρχή της ύπαρξής τους. Υπενθυμίζουμε την ιστορία με τον θρύλο του kadmi και αρμονία από απολλόδωρος.
Σύμφωνα με το θρύλο, kadmi, γιος του φοινικική βασιλιάς αγήνορας και η γυναίκα του αρμονία ήρθε στο έδαφος τους ιλλυριούς έζησε. Εκεί
Γεννήθηκε ο γιος τους, τους οποίους βάπτιζε με το όνομα illyrios και ότι αμέσως μετά τη γέννηση φίδι τυλιγμένο, μεταφέροντας στο παιδί του.
Μαγικές δυνάμεις. Θρύλος επιτέλους συνεχίζεται μετατρέποντας kadmi και αρμονία σε φίδια στο παλιό age207
.
Αν και το σχήμα του φιδιού ως αίρεση των ιλλυριών σχήμα, αντιμετωπίζεται πολλές φορές σε διάφορα έργα και σε σχέση με αυτό
Σύμβολο δίνονται μέχρι στιγμής πολλά σημαντικά στοιχεία από διάφορες μελετητές, και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι σε σχέση με αυτό δεν μπορούμε να
Φέρτε καμιά επιστημονική καινοτομία, δεν θα σταματήσουμε τόσο στη γενική ερμηνεία της εικόνας του. Αντ ' αυτού, θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε τις
Ιλλυρική αίρεση σχήμα σε συνδυασμό με άλλα στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτό το μνημείο.
Αν και πολλοί ερευνητές πιστεύουν ότι η αίρεση έχει εξαπλωθεί μόνο στην νότια ιλλυριών, ειδικά στην κουλτούρα του
Trebenishtit, κάθε μέρα είναι συνειδητοποίησε ότι οι δύο ιλλυρική γνωστή αιρέσεις, φίδι και ο ήλιος να συνυπάρχουν μαζί όλη την ιλλυρία.
Παρουσίαση των στοιχείων των δύο αιρέσεις, στο μνημείο που αντιμετωπίζουμε, ίσως μιλάει υπέρ αυτής της
Υπόθεση, από τους αρχαίους δαρδανίας ακόμα και αν είναι πολύ επηρεάστηκε από την κουλτούρα της trebenishtit, παρ ' όλα αυτά δεν είναι μέρος της νότιας
Ιλλυρία. Στην περίπτωση του φιδιού σχήμα, φαίνεται ότι έχει πολλές σημασίες! Εκτός από ως φύλακες του τάφου, επίσης συμβολίζει το
Ανάσταση στην άλλη ζωή, αφού, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, ταυτόχρονη εμφάνιση του με τη λατρεία του ήλιου, όχι μόνο ενισχύει
Αυτή η θέα, αλλά είναι επίσης ένα πολύ σπάνιο παρουσίαση
Μεταφράστηκε από τα Αγγλικά 

----------------------------------------------------------------------------------------

 Η ΙΛΥΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν στην ανάδειξη των στόχων του ιστολογίου . Υβριστικά και προσβλητικά θα διαγράφονται